Dienstag, 1. November 2011

Minna jooksma vöi mitte? Kaks viimast päeva ma olen nüüd käinud. Ja täna on ka päike väljas nii kutsuv! Aga öösel ja hommikul ma olen ju paras tôbine. Kurk ja nina ja pea on täiesti haiged. Tekk käib närvidele, teki all on väljakannatamatult palav ja ilma tekita on vastikult jahe.. Kogu selle näruse oleku peale on raske magama ka jääda. Samas päeval on köik pöhimötteliselt tipp-topp. Ja päike paistab ikka neetult eredalt...  ja kintsupekk nôuab nagu ka..
Aga mul tuli kôigest hoolimatta täna jôulutunne peale :)) See tuleb mul nimelt alati, kui lennupiletid jôuluks koju ära ostan. Nüüd siis see asi tehtud ja 23.12 - 10.01 Eestis! No kohe päris pikalt eks :)  Ja seekord pea täitsa puhas ja ainult puhkuseks vaba! Ei mäletagi kuna viimati miskit sellist oli..  Nii et ühesönaga tuleb nautida...nii palju kui kogu selle lastekarja-kisa tagant vöimalik. kuigi tegelt kui ma nüüd hästi järele mötlen, siis köik pisikesed keda ma siiamaani näinud olen, on ikka tublid ja armsad olnud. se pole vist lihtsalt mu lemmikteema hetkel.. :)

J andis endast märku... ma ei teagi oli see nüüd viha ja soov mind alandada, vöi kibestus vöi mingi ... lootus. ma ei tea. Nädal aega 'sellest', uskumatu kui kaua juba. Siuke tunne et ma olen teda eluaeg  mitte-sallinud..

Keine Kommentare: