Montag, 14. November 2011

Nürnberg

Sellel linnal on natsi maik juures. Täitsa kahju kohe, sest väga ilus ja armas linnake on. Kuna FB kaudu sai taaskord üks vana söber siin praktikumiaegust üles leitud. Kindlasti vöib mu mönes vanemas postituses temast ka miskit leida. Prantslane Jérôme, kellega sai töö juures pögusaid kohvipause peetud, kui tööd just ei viitsinud teha. Alati oli löbus. Olime kuidagi teineteise silmist kadunud, kuna mölemid elasid kord Pariisis, kord Saksas kuskil jälle jne. Aga öilsa fb kaudu sai teineteist jälle leitud ja plaan kokku saada ka kohe tekkinud. Kuna ma avastan meelsasti uusi linnasid ja piirkondi, oli kohe varmas talle külla söitma. Pealegi ta elab hetkel siit ainult tund aega pöhja pool. Niisis pörutasin talle külla nädalavaetuseks. Kuna ta pakkus ka lahkelt öömaja siis kaua ei möelnudki. Piletid ostetud ja plaan paigas, hakkasin alles järgi mötlema, et jeerum mis ma nüüd tegin. Nüüd on ees pea kaks päeva ninapidi koos olemast, lisaks ma ööbin veel tema juures..  Olek läks nagu tsipa köhedaks ausalt öelda. Aga no kokkusaamisest alates olid köik hirmud haihtunud. Möne inimesega on lihtsalt nii lihtne koos olla ja meil on see klapp täpselt just siuke. Kuigi see meesta-naiste vahelise söpruse teema on minu jaoks ka ikka aegajalt üsna küsitav, siis see jälle töestas,m et on vöimalik küll jah.
Tiirustasime Nürnbergi läbi, kusjuures ta öppis ka muidugi linna rohkem tundma :) Sai sushit söömas käidud. Öhtusöögiks sai plaanitud Nürnbergi praevorst ja hapukapsas ja no siuke korralik Nürnbergi söök.  Öhtu poole sai veel ühes kohvikus tema söpradega istutud ja nati linnas ringi jalutatud ja siis läksime tema juurde, paar söpra kaasas. Tema kokkas, me vaatasime :) Söök sai väga hea, öhtu oli mönus. Ja uni löpuks oli ka väga magus. Eks nädal aega kestnud magamattus andsi ka ikka korralikult tunda. Jé soovitust tunda end nagu kodus ei pidanud üldse mitu korda kordama. Tundsingi laadnalt ennast nagu kodus, ilma mingi probleemita. Ühesönaga oli vääga mönus nädalavahetus.
Mulle kombekohaselt olin muidugi rohkemat kokku leppinud, aga no ju siis tuli miskit edasi lükata. Nagu näiteks väike date selle saksa-itaallasega kunagi oktoberfesti aegust (kes mul fb-is on, siis temaga on ka üks krabamispilt viimseist aegust, lihtsalt infoks). no ju siis möni teinekord. Ega ei kibele ka nii väga. kuigi kunagi sai temaga veel kokku saadud, ja tundub teine järjest meeldivam ja sümpaatsem. On härra Ilvesel ka kätt surunud, kuna töötab siinses ühes staari hotellis. Arvas ka, et väga meeldiv on see meie president.
No ja kui siukseks mehiseks see teema läks, siis mainiks ära, et J-ga pörkasin ka ikkagi eelmine nädal kokku. Hoolimatta sellest, et ma oma nägu tööl ringi liikudes salli ära peita üritasin. Mokaotsast teretasin muidugi. önneks oli ta koos kolleegidega koos, seega pörutasin lihtsalt mööda. Aga ju ta vist ootas, et läheb pikemaks jutustamiseks. Igastahes tuli sönum peaaegi, et mis see siis nüüd oli. Vöttis teine hinge miskit vöi mis. Kuigi mul süda ikka temale möeldes veel pisut läikima lööb.. siis tegelikult oli see seiklus täpselt öigel ajal ja öiges kohas. Lihtsalt praegu pole siukest pealiskaudset enam vaja ja vaatab edasi eks.  Ja tegelikult ta ei teinud midagi väga valesti... lihtsalt järsku tundus et vsjoo.

Keine Kommentare: