Dienstag, 15. November 2011

tsiki-briki

Date toimus ja veel kuidas. poisu oli nii kärsitu, et hakkas juba pühapäeva öhtul piirama. aga kuna ma olin nönda väsinud, siis lubasin esmaspäevaks ennast restorani viia. Itaalia oma muidugist ja väga shikk. See, et siin nii palju ittaallasi on ja seega ka palju itaaliapärast leidub, on muidugi mönus tasakaalustus sellele Bayeri talupoja-köögile. Neis on stiili! Ja vein on neil ka hea ;) Köige armsam oli tüübi juures, et oli teine korraliku uurimustööd Eesti kohta ja muidugi teadis jalka viimseid uudiseid ka paremini kui mina :) Igastahes leidis ta meie jalgpallurid väga tublid olevat, sest siukste ressursside juures nii kiirelt juba nii kaugele jöuda olevat päris tubli :) Selge see, et on ka!  Üldse oli pisut muud ka uurinud, no väga nunnu.
Pühapäev oli miski imelik päev, sest üks suve viirastus hakkas ka kohvile kutsumisega kummitama. Aga temale ma isegi ei jöudsnud midagi vastata, no nii väsinud olin :)
Oejah tavapäratu algus sellele nädalale.. näis kuidas asi edasi sujub..

Keine Kommentare: