Mittwoch, 30. September 2015

Unistused

Ahh kui ilusat und ma seekord nägin.. Peale seda öudukate riburada.. löpp hea köik hea eks.   inimesed olid ilusad ja kaasajast, keskkond aga sest ajast mis pildil ja väga kuninglik. Kunagi nägin Oma unistuste meest unes, aga ärgates suurt eriti ei mäletand miuke ta välja nägi ja olin jube pettunud. Aga no seda meest  nähes (Reign'is), tuli küll selguse hetk silme ette :)) Nii.
Mulle meeldib, kui külalisi tuleb, löön Oma korteri jälle Korda omadega. Täna läksin täitsa peensusteni. Isegi köik dokumedid said kenasti Ära sorteeritud.
Ja mulle meedib ka see Nädalalöpp Kanal2 ga väga.. Nüüd  kui ma olen terve nädal haigena kodus vahtind, olen  seda ikka riburadapidi järgi kaend. Pagan mul on palavik ja ma ei kuule, muud hullu pole. Aga haigeks lasin ikka laadnalt kirjutada. See on lihtsalt jube kui sa ühes körvast enam ei kuule jaseda juba mitu nädalat järjest!  Täna vötsin körvast rohu välja...ikka ei kuule. Vot see ajas ängi täis. No homme jälle arsti juurde. Aga ülehomme  Oktoberfest! Homme lähen vist jooksma ka, no siin Need niisama vahitud pävad pole ju kuidagi kaasa aidand... nii et mul üksköik. Ilm ilus, päike paistab!

Keine Kommentare: