Freitag, 11. September 2015

Konstruktiivseks!!!

nojah...arvasin et tuleb äärmiselt igav reede, kasin kiirelt voodi ja unustan kogu maailma möneks ajaks ära.  Aga siis oli skypimine ühe eesti söbrannaga, jube tuliseks läks...teema pagulased. Selle vältel tekkis isu veini järgi, mille ma siis ka tellisin....igasugu näksidega ka. Siis vöttis Julian ühendust, küsis et kas X peole lähen...ei lähe. tema ka mitte. Ja tuli välja küsimusega "you wanna do something constructive tomorrow?" No ikka tahan...aga no kindluse möttes uurisin, et mida ta täpselt selle konstruktiivsuse all mötleb? Arvas et äkki rattamatk mönda siinsesse maalilisse külakesse vöi miskit. Näiteks Rosenheim (pildil). Kiviga visata...ma ei tea küll kas rattaga ka.. Aga Julesiga iga kell...temaga on nii löbus ja tal on nii ilus keha.
 
Igastahes pakkus välja homme mingis kohvikus 10 paiku hommikusöögiks kokku saada  ja asja arutada. Tegelt on hea möte see rattatuur, kuna nv-ks nii ilus ilm plaanis ju. Ja hommikusöök muidugi ka..eriti Julaniga. Ja mul plaan niikuinii higistada nagu pörguline sel nädalavahetusel....kurjasid vaime välja noh ;) !
Nojah ja siis ilmus delivery veini ja snäkkidega. Ja voila...ilmselt oli seesama, kes mind kungi välja  kutsus...teretas nagu vana söpra. Korraks astus korterisse sisse et veini ja värki kuhugile asetada..Imetles korterit et ilus .. ütlesin et ähh...segamini. On kah. Ilus on muidugi küll, aga lihtsalt hooletusse jäänud. Ütles et ta vöib ju koristada... haha.. Jah ma plaanisin küll endale koristajanna vötta, kes korra kahe nädala tagant käib ja köik läikima lööb. Köigil mu söpradel on siuke värk juba ja täitsa mötekas. Tund 12-15 euri. Kuus kaks Korda kahes tunniks.  Suke teenus tasub ikka igati ära.triigivad su pluusid ka ära!!!!!! Sellin unistus!!! No küsisin, et palju tal siis tunni hind...ütles et eieiei minu jaoks teeb tasuta :DDDD Tahtis homme hommikul juba platsis olla.... Einoh...Mees koristaja omast käest :))))) 
Ühesönaga nalja saab siin nabani! Paras sex ja linn ma ütlen  
 

Keine Kommentare: