Mittwoch, 2. September 2015

Kollektsioon


Egas küll küllale liiga tee eks. Kogun siin mehi, lükan eemale kui liiga lähedale kipuvad ja siis poen nurrudes jälle külje alla, kui tundub et pole üleliia tähelepanu.
Aga noh hetkel ma etiti palju aega mötlemisele ei kuluta.
Me matkapiltide peale Julianiga fb-s, läks mösjöö kohe ähmi täis ja kukkus öhtusööki küpsetama. Pidime tegelt välja sööma minema, aga siis kukkus vihma kallama. Nii et kokkas ise. Tal alati hea Aperitif ja vein ka käe pärast.  Üritas midagi selgitada... ma ei teagi miks ja mida. Minu jaoks ta selgitas omad asjad Ära ammu juba. Tegi nii mönedki huvitavad komplimendid... (pole suur komplimendi mees teine muidu). Ja noh... eks ajalugu on näidand, et meid ükstesele liiga lähedale niikuinii ei tohiks lasta. Aga no mis teha. Siuksed mösjöö ja Juliani tüüpi mehed vötavad mul ikka pölved nörgaks. Targad, tugevad, edukad, stiilsed..ilusate kingadega, löhnavad hästi :) enesekindlad..vähemalt näiliselt.  
Kuna päeval oli 33 kraadi kuuma ja öhtul kukkus sadama, siis olin muidugi mingi väga suvise kleidiga.  A ei leidnud löpuks muud kui oma suusajope peale visata.. Punase!!! Suurs ma ei tea mis.
 Nii ma siis koju kobisin, shiki musta büroo suvekleidiga ja punase numbreid suurema suusajopega üll. Siuke elu meil siin Bayeris.
Kreeklase ajasin ka pöördesse jälle.
Nohh ja tagatipuks...täna  töölt koju jöudes trepist  üles loivates, tuli mu kaunis naabrimees vastu...keda ma vist üsna ekslikult kunagi korraks gayks pidsin. Uuris et kas ma lähen täna jooksma (ta mind pidevalt jooksuröivais näinud), vastasin et siukse niru ilmga küll mitte. Aga homme ilmselt küll. Ütles ilma pikemalt mötlematta, et tuleb kaasa :)) Ma vastasin ilma pikemalt mötlematt, et lahe! Kell 19.  Aga siis hakkasin mötisklema, et neetud...mul homme öhtuks after-work peo plaanid juba. No vähemalt on ots lahti tetud ja kasin ta poolt peale tööd läbi et plaanide muutusest teatada. No plaane saab ju ümber korraldada onju ;) Ta tundub selle BMW elektri Auto projektiga töötavat. Söidab ise sellega ja siis vahepeal oli see sportauto ka kenasti akn all ilutsemas.
Eks mul varemgi oli möttes, et kuidas kruvikeerajat vöi miskit laenama minna... no mida mul tösiselt vaja läheb ka. Aga näed siis, asi laabus täita iseenesest..
 
 
 

Keine Kommentare: