Sonntag, 27. September 2015

Rush!

Vaatan praegu filmi Rush. Hea, soovitan. Aus meestevaeline kärplemine. austerlase inglise aktsendiga ma küll väga päri pole. Whatever, eile sai Oktoberfestil Ära käidud. Jerome'ga läksime, vahepeal saime paari eesti tüdrukuga kokku, siis tuli veel üks J söbranna, ja siis veel tema söbranna, kes tuli välja, on mu töökaaslane. Small world töepoolest.  ja siis Julian ja siis veel hunnik prantslasi. Oeh... asi läks päris segaseks löpuks Ära ja täna oli paras pohmakas. Eile koju minnes ekslesin Veits ja sattusin vist tühjemasse tänvasse, kui mingi mustanahaline tuli mingite ettepanekutega mu juurde...teine vahtis paar meetrit eemalt. Väga pealetükkiv oli.. Saatsin pikalt...purjus nagu ma olin. Suts veel ja oleks siukste ohver valmis olnud. Igastahes olin üsa endast väljas peale seda värki, seda veel mäletan...
Täna oli muidugi korralik pohmakas, pole teab mis ajast siukest asja kogend.  Päris vastik....nüüd vähemalt möneks ajaks rahu Majas. Julian kuskil 11 paiku oigas ka, et pea kole haige.  Pakkus välja et aitaks ainult bayeri hommikusöök
Ehk oleks aidand, aga mölemale oli tol hetkel see värk Veits ülejöukäiv. Peale löunat alles hakkas inimese tunne tagasi tulema.  Siis vöttis jälle A ühendust... uuris nädala sündmuste kohta. Läheb teeb väikse bisness tripi järgmine nädal Silicon valley'sse Apple juurde. Uuris et kas miskit USA'st tahan? No polegi möelnd, aga no küll ma miskit välja mötlen ;) Eile oli veel seltskonnas üks imeilus India tüdruk, kes kutsus täna mingile Bollywood'i filmile ja ürtusele. Aga lihtsalt ei jöudnud. Jaks kadus kuidagi sinna eilsesse öllesse Ära ilmselgelt. Lisaks mul ju üks körv kinni paistetand... körvapöletikuga käisin nädal aega tagasi arsti juures, tegi pögruvalu, puhastas körva, pani mingi rohu sisse ja siis 5 päeva pidin veel körvatilke kasutama. Paar päeva tundus et asi paraneb, aga siis käisin mitu päeva järjest jooksmas, ja nüüd on körv täitsa kinni paisetand. Maailm on balanssist korralikult väljas. Eks esmspäeval lähen tagasi piinapinki....Ükstaspuha, tahan lihtsalt normaalelt kuulda jälle! Nagu täna, arvasin et tukastan ja panin äratuse. Aga magama ei jäänd, otsutasin siis Poest läbi hüpata, ja poes hakkas siis ärats pinisema...ma mönda aega ei jagand Ära. kogu rahvas vahtis mind juba... mingi hetk tajusin ika ära, ...  Haah ja veel väike intsident Oktoberfestilt.  Järsku tunnen mingit suurt näppu urgitsemas mu taljje... tuli välja et mul rahvariides oli taljel mingi ömblus lahti läinud, mingi üsna joobes mees seljataga oli seda märgand ja üritas niimoodi minu tählepanu ka asjale juhtida. Lisaks mainis, et ahhh oled juurde vötnud jah :)))) Haha 34 number kleit. Mis mul muud öelda oli, et olen jah. Seda ei hakand mainima, et eelimine aasta ei läind see Dirnd'l mulle selgagi ;)

Keine Kommentare: