Samstag, 5. September 2015

ok...Need kaks päeva on täiesti  üle völli. Reedel hommikust saati oli veider tunne sees. Tööl ja köik. Veider aga hea. Lained hakkasid pea kohal kokku pörkuma. Öhtul pidu... mingi populaarne Balkani pidu. Ujeee... önneks meil seltskond oli hea ja nalja sai nabani jälle.. Aga pidu? Noh nagu need odavamad peod eestis ka... lihalett ja machod. Aga Müncheni päraselt vähemalt end kvaliteetselt  riidesse toppind. Litsakalt küll...aga noh... päris naljakas oli. Kindlasti siuksele peole enam ei kipu.
Mösjööö.. midagi tema suhtes purunes totaalelt. Pidime täna öhtut sööma, ütlesin Ära... ja no enam temaga ei suhtle. Önneks olid terve öhtu siuksed söbrad nagu Julian ja Jerome käe pärast olnd. See ka naljakas, Jeromiga pidime täna IKEA sse minema, aga ma olin liiga laip, et laupäv Ikeas veeta. Julian andis ka igast sammust teada...tuli välja et me mölemad suurt ennast täna liigutada ei viitsind. Tema käis ainult hommikust kuskil söömas ja küsimuse peale et kas ma üldse välja olen saand täna...vastasin, et jah. Poodi kja tagasi....Saatis selle Video
https://www.youtube.com/watch?v=oKEzH50Kb-8

Jerome ostis ikeast vood, saatis üliröömsalt pildid.

Nii et tundub, et miski era sai läbi nüüd. Noh kui meestega seda asja defineerida, siis A-de periood asendus nüüd söbralike J-g. Muu värk.... vaatab. Esialgu olen lihtsalt röömus Oma J-de üle ja üritan end välja magada...Kuigi homme ka mingi brunch jälle kavas :-|


Keine Kommentare: