Mittwoch, 16. September 2015

Ciao

läbi mis läbi......A suhtes. Ma ei teagi mis kröks pühapäeval käis, aga löpuks ometigi!!!!! selgus jöudis majja! Ja väga kristallselgelt.  Eks ta vötab muudkui ühendust ja eks ma napilt vastan ka...viisakusest. Söber ju ikkagi. Niikuinii pidudel trehvab, ja suusa-jaki pean ka tagasi viima.
Täna saime blondidega kokku...6 tükki lausa. Eesti tüdrukud siis, köik blondid muidugi peale minu. Aga kreeklase jaoks ja kogu latiinode niikuinii, olen ma ka blond.  Tore öhtu... aga kuna ma ühest körvast JÄLLE ei kuule, häiris veits...kohiseb ka lisaks ja pulséerib..ja pöörab kogu taasakaalu-süsteemi täiesti persse. .ja on mul vaja seda pulssi otse körvast kuulda koguaeg ahh? Reedeks sain aja arsti juurde. aga mis jama on? Haigused ei tule niisama, seal on alati mingi sisemine/väline stress mängus. Sel aastal mul on muidugi mölmeat jätkunud ja kuidas veel. A teatas eile, et ka külmetusega voodis. Aga mul see körva-jant....juba teist korda sel aastal...Eks ta näitab, et on mingi tösiasi, mida ma lihtsalt ignoreerin kuulmast.
Igastahes A-de aeg tundub otsa saama, J-d on hetkel esiplaanil. Jeromiga saan homme niisama kokku ja Julian lubas reedel ühele soolaleiva peole kaasa tulla.

Keine Kommentare: