Sonntag, 15. Juni 2008

heisse estnische jungs :)

GEP saigi vaadatud! See oli vist töesti parim valik, mida muul maal näidata. Mitte küll et ma väga adekvaatne tetarimaastikul olen, aga see tükk kajastas väga kenasti probleeme eestis ja eestlase olekut üldse. Saal oli täis ja seda ta oli ta olnud ka eelmisel öhtul. Kuigi arvata vöib et nii mönigi koht jäi sakslastele üsna arusaamatuks, aga see on ka selge ju. Pole küll kriitikat lugenud, aga huvitav küll kuidas saksalsed siukese nati natsionalistliku suunitusega tükki suhtuvad siis. Eks seal oli seda rahvuslikkuse probleemi mitmeti lahatud, aga kuna tempo etendusel nönda kiire oli ja kuna saksa keel mönevörra pikemalt väljendub, siis vöis omajagu sealses sünkroontölkes kaduma minna. Ja tekkis täitsa küsimus kuidas need ropendused saksa keelde ära tölgiti:) Rainer, kes juhtus möngigaid tölkehetki kuulma, arvas küll et kole räigelt kölas. Aga no minu meelest kölas see räigelt ju eesti keeles ka ja no see ilmselt oligi taotluslik. Aga hinge läks etendus mitmeti. See tähendab mitu teemat torkas kuidagi sügavamale kui vaja. Isegi paar pisarat tuli väevöimuga eemale hoida, näiteks sel hetkel kui lauldi "eestimaa, eestimaa, oled mu sünnimaa, oled mu hingele lähedal..." . Selline kananaha effekt selliste südant löhestavalt ilusate kodumaiste laulude peale on tekkind siin vöörsil olles.
Peale etendust oli veel teatrifuajees Ojasoo, Epneri ja köigi näitlejatele nö vestlusring. Oli vöimalus küsimusi esitada jne. Väga tore löpp öhtule. Vöi pigem tetriöhtule. Öhtu-öö läks veel omajagu edasi :)
Seekord liibanoonlastest söpradega. Köik mu lemmikumad selle maa esindajad olid kohal, üks tahtis niisama pidu panna ja teisel, kes kunagi tegelt peole eriti ei roni, oli söber Dubaist külas ja no ta siis kohusetundlikult näitas talle siinset kultuurilisemat poolt :)) Sai jälle eneseteadvust turgutatud hoolega. No mingi teatud külje pealt küll ainult... sellise naiselikuma külje pealt, mida ka aega ajalt ühele naisisikule vaja läheb :)
See Dubai söber oli enamuse peost höivatud ühe saksa väga armsa tütarlapse poolt, aga mingil hetkel oli ta ikkagi minu külje all ja seletas, et ta juba arvas, et ma tulen sealt baltikumi kandist, et seal olevat maailma kauneimad naised. Kauneimad kui venkud. Mul ei jäänud muud üle kui ainult nöustuda muidugi.
Aga üldjoontes ma tuiasin seal hoolega ühe teise söbra turvalises seltskonnas ringi, kellel kogu selle klubi kontingent on tuttavad ja seetöttu ka joogid voolasid ojadena. Piisas mul ainult mönele joogisegajale mainida, et F olevat öelnud et ta teeb parimaid kokteile siin majas, kui juba ilutses uus kokteil mu sörmekeste vahel. Ja janu oli mul täitsa suur, sest ma olin päeval jooksmas käinud ja enne tetrit hoolega vürtsikamat aasia toitu söönud :) Muidugi hoolitses F ise ka väga korralikult selle eest, et mul väga janu ei tekiks (ta mul väga vana söber ja teab mu joogilembust ka. eriti peale seda kui ma kogu ta veinikollektsioonile löpu tegin).
Oi aga nüüd tahaks sellise korraliku portsjoni rämpstoitu nahka pista.
pooolel teel brger kingi! :)

Keine Kommentare: