Donnerstag, 19. Juni 2008

Varajane nädalavahetus


Mina pidasin oma nädalavahetuse varakult ära. Seega peaks alates tänasest öppima nii et higi pritsib. No vähemalt öhtul jalkani ja siis tahaks peale loenguid ujuma ka jöuda. Aga kui päike end ikka pilve tagant välja ei rebi, jätan selle ka vahelt ära. Tegelikult oleks huvitatud isegi päikse käes nii pool tunnikest lebama peale sporti, sest viimane kui üks söber kellega kohtuma juhtun, uurib esmalt, et kas ma olen puhkusel käind, et kuidas ma nii pruuniks olen saand. Noh puhkusel sai jaha kuu aega tagasi käidud, aga sellest on juba 5 nahka maha koorund ja ilmselt on siin mingid muud jöud mängus. Kuskil lebamas ma ka pole käinud, ainuke asi et paar korda päiksega sörkima sattunud ja ju siis sealt see jume ka. Aga eks see torka vist seetöttu ka silma, et ma olen tavaliselt sellise lubivalge olekuga ja keegi vist ei usu, et minusugune ka päikest külge vöib tömmata. Igastahes jah, nüüd ma olen törtsa motiveeritum veelgi jumekamaks muutuma ja inimesi rohkem shokeerima.
Mis siis minu "NV" toimus. Rikkalikult söödeti ja joodeti mind :) Teisipäeval saingi peale tööd selle komplimendi mehega kokku ja läkski nii, et ma linna talle küll näitama ei hakanud, otsisime hoopis koha, kus oleks saand rikkalikult süüa ja jalkat kaeda. Kuna siin ongi igas vähegi vöimalikumas kohas ekraanid üleval, ei vötnud see ka eriti kaua aega. Mees igatsahes vabandas, et ta nii odavate komplimentidega lagedale tuli, ju ma olin liiga sarkastiliselt selle peale naerda kökutanud toona. Aga ütles, et ta ikkagi mötles, mida ütles :) Aga muidu oli ääretult lahe öhtu. No kohe töesti. Vahel ikka tasub täiesti ära anda endale vöimalus inimesi rohkem tundma öppida :) Väga löbus oli ja ta ongi just täpselt sama hull tegelane, kui tal see söbergi siin, keda ta nv-l külastas(tegelane kes öpetas mind perfekstelt vesipiiipu käsitlema jne.). Jah, aga oli ta siin tegelikult ikkagi tööasjus. Ja ilmselt tuleb nädala pärast jällegi. Ütles et talle seal Dubais ikka ei meeldi, karjäär karjääriks, aga kurat et ela seal körbes, et see ikka ei sobi talle. Vähemalt saab reisida ja tema on sihtkohtadeks Euroopa kandi vötnud.
Kuna meil terve öhtu nönda löbus ja tore oli, siis ta ikka pakkus veel välja, et vöiks tal seal hotellis veel veits endid ölle saatel amüseerida :) Kuigi mingi teatav osake minust oleks tahtnud seda ka teha, panin ta ikka kenasti öige rongi peale ja söitsin ise ka korralikult koju. Vöi noh, mis korralikult...sellest ka kohe.
Igastahes eile nägin teda veel korraks peale jalkat ja ütles siis, et ta oli ikka väga pissed off olnud, kui ma ta nönda üksi taas jätsin ja et järgmine kord ta kidnappib mind niisama lihtsalt ära. Tänasin teda aususe eest ja lubasin siis järgmise kohtumise toimumise suhes ettevaatlikum olla. Tundubk nii, et kui ta jälle siin on, siis mina vallatlen juba Pariisis :)
Noh aga jah kuna mul oli paar öllet hinge all ja kuidagi igav tundus koju ka minna, siis hakkasin igasugu söbrakesi tüütama ja siisnele teisipäevasele tudengite Kneipeabendile ärgitama. Braulio oli kodus ja ütles, et ta ei viitsi eriti end liigutada, aga et ma vöiks pigem tema juurde minna. Tema kodu olevat ka minu kodu :) Tore teada. Aga F-i ja ta paar söpra sai nöusse räägitud ja kuna tal tutvused ka selles peokohas sees olid, siis hoolitseti taas väga hoolikalt selle eest, et meil alati miskit joogipoolist käepärast oleks. Üks ta söber, kes seal nii öelda korra eest vastutav oli tahtis mind muidugi kohe välja visata, et mul olevat ju Hausverbot sinna majja ja et mida ma tolgendan seal. JA seda nii kuramuse tösise näoga, et mul tekkis kohe päris hirm ta ees. Kutt tegi muidugi nalja ja järgmine sammuna völus mulle kokteili näppu. Aga kurat ta tegi seda nalja ikkagi kole tösisel ilmel, mistöttu mul ka teatav hirm tema suhtes tekkis. Ilmselt see ei kestnud kaua, sest ma olevat kunagi peo löpufaasis kogu ta öhtusöögi tal peost nahka pisnud. Kallasin nimelt F-i kogemata kokteiliga üle, mistöttu ta püksid ikka kohe läbimärjaks said. F saatis siis mu nende söprade juurde uurima, et kust teisi pükse saaks (kah eriliselt optimistlik :)) Ja mina olin muidugi väga abivalmis talle püksijahti minema, aga kuna see kuri söber oli just endale öhtueine tellinud ja ilmselt mul oli ka köht taas tühja vöitu, siis olevatki ma asunudgi tema spagetiide kallale. Püksiteema oli nagu paugupealt ununenud. Siis kui F ise kampa sattus, siis alles meenusid mulle mu öiged kohustused.

Peo käigus tegi ka F mönele sealsele söbrale ettepaneku järgmisel päeval koos löunatada, et tal söber (kokk) esitleb meile oma kokakunsti siis. Kokapoiss, ka siuke väga muhe mees, lubas täidetud madusid valmistada. Elevus oli suur. Igastahes eile löunatasimegi tema juures ja töesti väga väärt söber kokk on! Eelroaks tegi paneeringus kitsejuustu juurviljadega. Pöhiroaks oli ka miski väga super riisi-eine. Ja magustoiduks jäätise, shokolaadi, suhkrusiirupis pöletatud banaanide ja ma ei tea mis köige segu. Ja kogu see kupatus oli tal veel väga gurmantselt esitletud. Nii et väga väärt uus söber juures taas :)
Öhtul jalka jne. Nägime veel jalka käigus neid eelmise öhtu tegelasi, ja see kuri turtsus ikka veel pisut oma spagettide pärast, aga kostitas mind jälle öllega ja vot nii. Viivad mu halvale teele ma ütlen.

Ma ei tea kuidas ma küll nüüd nädalavahetuse üle elan niimoodi ujedalt, sest kutsutud on juba ühele sünnale ja eestalsed lähvad siin ka kuhugile löket tegema , et ka ikka nati jaanide maiku suhu saaks. Ja peale selle vist plaanivad latiinod ka taas ühist öhtusööki. Nii et ... kindlat meelt mulle..NOT!

2 Kommentare:

Segasumma Saara hat gesagt…

Sa oled ikka üks eluhull noorik, ma ütlen :D:D:D!

Igastahes. Kui kõige selle õppimise ja jalka ja muu meelelahutuse vahele aega üle jääb, siis mul on sellele kohe täidet pakkuda omalt poolt :P.

PAKKUMINE

Aga seal Saksas on vist jalka praegu ikka ülikuum teema, ma oletan?

Matinee hat gesagt…

hehe kohe kriblan miskit, kui mahti saan ja kui välja mötlen mis kümne aasta eest tegin.
Aga jalka teema on kuum jah, sakslased ju nii lähedal meistritiitlile!!!
kuigi ma ei tea küll mis sest maast järgi jääb peale saksa-türgi mängu :D