Donnerstag, 26. Juni 2008

schwarz-rot-GOLD



Ai jalka mulle meeldib! EM ja WM. Muidu vist mitte. Aga praegu on vahva. Saksamaa sai jälle öö läbi pidutseda ja lippe lehvitada. Mina pidutsesin ja lehvitasin oma sääri ka omajagu :) Peale mängu linnas ringi kareldes haaras F, mu isiklik turvamees, mu kukile ja siis keegi piltnik klöpsutas meist omajagu pilte ka. Nüüd peaks vist kohalikke info-üllitisi uurima, äkki saamegi löppudelöpuks kuulsaks :D Aga pidutsesin siiski möödukamalt kui muidu, mis ei takistanud küll täna alles kella 11ks tööle jöudmist ja muigavate pilkude osaliseks saamist. Peale tööd lennujaama ja siis Pariis! Natu jama ajastus küll, oleks tahtnud finaalmängu pigem Saksas jälgida, aga eks G ujumisega voolitud musklid ja muu nägemine kaalu kogu selle värgi üles ikka :)
Säärtest nii palju, et eile jäi mul oma 30 minutit vaba aega ja mul tuli äkkmöte endale jalka vaatamiseks lühikesed püksid osta :) Seljatasin oma konservatiivsuse ja ostsin suure hooga kohe mitu paari neid ja leitsaku töttu tömbasingi köige lühemad ja köige valgemad kohe jalga ka. Kui 36 veel selga läheb, siis mis seal ikka häbeneda eks. F-i söpradele mu kenasti esile toodud koivad meeldisid (pärast ütles) ja mönelgi teisel tekkis hoobilt suurem huvi kui muidu :) vat siis. kurja meest tohtisin seekord isegi pösemusidega tervitada, aga oma öhtusöögi hoiduis ta seekord minu eest peidus.

Täna demonstreerin G-le ka oma uusi avastusi :)

1 Kommentar:

MrsG hat gesagt…

pähe said ju nad finaalis, ja mina teadsin seda juba algusest peale :) Sest Hispaania on mu lemmikmaa ju ;)