Dienstag, 10. Juni 2008

Raisus tüdruk

Läksingi löpuks raisku ära. Mida oli ka oodata. Ja seda igas möttes. Otseses möttes vöiks lausa roiskumiseks seda nimetada. Nimelt kellegi tallamise töttu minu varbal ja möningate minu edasiste käitumiste tagajärjel (näituseks jooskmas käimine) ajab mu suur varvas kuskilt pärapörgust (küüne alt ilmselt) siukest jama välja, et ma ei oskagi muud teha kui niisama nöutu olla. Suur valu oli juba laupäeval ära ja nüüd on ainult mingi möga. Nii see mädanemisprotsess vist algabki...varba otsast.

Ah aga muidu on olek suvine ja löbus, sest EM läks lahti ja teatvasti Sakslastele algas see juba päris kenast. Finaalmängude ajal olen Pariisis, nii et loodan et Pransakesed finaalini välja jöuavad :)

Nädalavahetus oli mönus. Magasin nii kuis suutsin!

Eile oli M, üks eesti tüdruk kellega Mücheni aegu rohkem suhtlesin Frankfurdis. Selline rahulik ja muidu tore tüdruk kohtumiseks ja lobisemiseks emakeeles. no eile oli ta siis Frankfurdis mingil toote esindajate koolitusel, aga kokku me ei saanudki, sest tal olevat kole kiire tagasisöiduga. Saatsin siis ikka nati normise eesmärgilsönumi hiljem ka sönumi, et no ega ma ei arvanudki et peaks jääma laialt maailmaasju arutlema, oleks vöind lihtsalt 10-15 minutikski trehvata. Täna siis tuli vastus vabandusega, et tal oli töesti kiire ja lisaks veel vabandus kuna alles nüüd vastas, et eile olevat mobla tal koju jäänud. Eriti kaval tüdruk, ise saatis enne Franki jöudsmist mulle just sms, et jöuab kohe Frankfurti, aga väga kiireks läheb ja ei saa kohtuda. no braavoo :)
Kölab nagu kibestunult see jutt siin. Aga kibestumine seepärast ilmselt, et mul on nii super hüper toredad söbrannad, kes alati oma olemusega nii palju energiat annavad ja kelle ees ma alati maani kummardun ja üldse väga väga lugu pean, aga nemad on Eestis.... Oma süü muidugi, ise lasin jalga :) Noh aga vahel tuleb lihstalt kole igatsus peale. Igastahes on mul ääretult hea meel, et nad mul hoolimatta vahemaast kenasti veel alles on :)

Aga tegelikult ootan juba väga laupäeva, et siis eesti siinse bandega teatri minna! Olen korra NO ühte etendust näinud ja olin ääretult vaimustuses. GEPi kohta olen ka ainult head kuulnud. Nii et ootan! Lisaks sellele saame eestlastega ilmselt varem kokku, et siis kuskil koos einestada vöi öllet rüübata. Kah ootamsit väärt, sest ega ma neid siin nii väga ei teagi. Iga kuu esimesel neljpäeval ikka saadakse kokku kuskil pubis, aga sinna ma pole eriti jöudnud. Kuna eelmine neljapäev oli mul see after work värk börsi tudengitega ja plaan oli niikuuinii linna jääda, siis hüppasin ikka ka eestlaste kohtingult läbi. Palju rahvast seal kohal just polnud, aga olemine oli tore igastahes.

aga nüüd peaks ära otsustama, kas minna hispaanlastega hispaania-vene mängu kaema vöi kopitada raamatukogus näitek. Köik ladina-ameeriklastest söbsid tulevad ka kohale...
seega vist ei anna end veel näole :)

2 Kommentare:

MrsG hat gesagt…

kle sina, kukeke - arsti juurde ja marss, kui jalg raisus. Mul haiglas istus üks Naerupall sama hädaga (noh, muidugi tal peale selle veel mental illness kah arstide arust, sest naeris 5 päeva järjest.
Ära tee oma tervisega nalja!
Kallid :)
(ma loodan, et ma kah nende Eestis olevate heade sõbrannade alla kuulun :P)
ps, ma tahtsin öelda veel, et krdi lahe värv su blogil :)

Matinee hat gesagt…

hehee no ma naeran ka viimasel ajal üsna palju ja üsna kohatutes kohtades ja tihtilugu ka üksi omaette keset avalikkust. peaks vist arsti juurde pöörduma jah...aga teab millise siis...varbaarsti juurde vöi mis.
ja nende söbrannade hulka kuulud muidugi :)
kallid sulle ka!