Dienstag, 17. Juni 2008

kerge



kergem on üles töusta kell pool kuus hommikul, kui sa pole eelmine öhtu end täis öginud taas. ma nüüd kavatsen külmkapi igastahes hooletuks jätta. Lülitaks ta täitsa välja, kui poleks vaja vahel jääkuubikuid hommikul silmaaluste ergastamiseks ja piima kohvi tarbeks. sest kodus olen niinkuinii ainult öösel ja öösel ei sööda!
aga täna on muidu üldse üks kerglane päev olnud. hommikul kool, löunast töö, aga pole nagu millegagi hakkama saand. ja nüüd kasin ka dubai mehele frankfurti näitama. tegelt see peaks naerukoht olema, et mina kellegile nüüd giidiks hakan. ma eksitan ennast ja köiki teisi välgukiirusel. aga noh vähemalt on jögi teatvaks orientatsiooniks ja need pilvelöhkujad tulevad ka omajagu kasuks. ja üldse ma ei tea miks ma lubasin talle nii soojalt seltsi pakkuda. no ju ta siis oma kaunite-baltikumi-naiste teemaga püüdis kerglase tüdruku kohe önge. noh aga saan siis ehk täna ka veel kellegi komplimentide paistel soojendatud.
plaan on igastahes ta kuhugile lähima jalgpalli ekraanini juhendada (ehk siis ikka önnestub äraeksimisest pääseda) ja siis muhedalt prantsuse itaalia mäng ära vaadata. loodetavasti köik on rahul, no miuke mees ei oleks jalkast huvitatud.

Keine Kommentare: