Donnerstag, 5. Juni 2008

päevad


imelik päev täna... selline teistmoodi. Tavaliselt kipuvad päevad minema sinna kanti, et kas on ikka kole mis kole (no näiteks esmaspäev, kus ma jäin möneks ajaks padu-äikse-vihma kätte keset ööd ja nönda rohkem kui läbimärjana kojusöites selgus, et bussijuht ei tunne teed. Önneks leidis ta reisijate seast üsna adekvaatse kaardilugeja) vöi siis on ilus päev. Aga täna on olnud nii seda kui teist päev. Üks hetk ma olen nutma puhkemas oma tegude (vöi tegematta jätmiste pärast öigemini), eneses nii lootusetult pettunud... aga teine hetk säran nagu lilleke ... ei teagi miks.
Sain oma avalduse-puntra löpuks Pariisi ära saadetud, ikka viimasel minutil. Aga no see söltus suuresti ka muudest faktoritest, sest oli vaja igasugu allkirju koguda ja keeletöendit jne. Aga ma oleks need kogumised vöinu muidugi varem ära teha.
Tore kokkupörkamine ühe toreda söbraga. Ja jälle ma pidin veenduma selles kui meeletult tore on mu ülemus. Vestelsime just pikemalt taas ja tegin talle täna teatavaks ka, et pean paraku ilsmelt varem oma lepingu siin ära löpetama Pariisi öpingute töttu. Kuigi ega see 100% kindel polegi veel. Aga noh vähemalt oli viisakas sellest teada anda ma arvan.
Huvitav kuidas see päev edasi kulgeb. Paari tunni pärast on siin börsil töötavatele tudengitele miski öhtusöök linnas, näis mis sellest siis saab veel. Ja ööbima jään täna hoopiski Kai juurde. Pole teda ka omajagu näinud, et vöiks juba :)



nii ja oma öised veidrused panen ka lähiajal kirja.

Keine Kommentare: