Montag, 16. Januar 2012

AAAAAAA

mul on nii uhke tunne. Eestike on üks väheseid, kes ei jäänud 13ndal ja reedel ühestki A-st ilma. .. Saksa muidugi ka mitte... Aga et miks ma sellele mötlen. Olin just Prantsusmaal ja nemad muidugi on shokis...arusaadav ka! nemad jäid ühest ilma.. ma küll ei saagi aru, et miks...aga noh, peagu enamusel tömmati latti alla. Eestil mitte!


"Amsterdam is calling"... J käib peale nagu uni. Kuigi tema fb tiitli peale "If a girl don't like me she must like women" mötlesin küll, et kui ta veelkord mis iganes ettepanekuga lagedale tuleb, vasta et "ei tänan, mulle meeldivad naised". Aga ei, kus sa sellega..tuju oli liiga hea nähvamiseks. Ütlesin lihtsalt, et olen samal ajal Marseilles.. mis on peaaegu et öige ka.
On ikka attitude...eks seal ehk ole väike töetera sees, aga et seda niimoodi laiali laotada..  Ühesönaga schluss sellega.  Lähen hoopis söbrannaga märtsi algul sinna! Kes tahab tulgu kaasa.
Dhruv käib ka jälle närvidele.. Hommikul leidsin telfonist sönumi "Do you remember how many people you have killed ?". Ok, et mult siukseid asju küsitakse, olen muidugi ise süüdi. Nimelt ennem tema Euroopa reisi suvel (möned nädalad peale Norra hirmsat insidenti) saatsin talle "welcome to Europa " tervituse ....
Aga öeldakse, et lase lahti ja asi roomab ise  su juurde. Aga kui ma juba lahti olen lasknud, mul pole enam vähimatki huvi selle vidina vastu. Mis kuradima ideoloogia see nüüd siis on..  Mingi narritamine?

Niipea kui uue G idee ka prügikasti viskasin, vöi öigemini see iseenesest haihtus, annab teine endast jalamaid märku.. nonsess...mis läind see läind.
Vanast G-st...ma ei tea kas sellega on vsjo... ei mötle sellele...aga mu alateadvus vist teeb seda minu eest.. mida paganamat ma sellega ette saan vötta äh?

Keine Kommentare: