Donnerstag, 26. Januar 2012

argpüks

vöi lihtsalt laisk. ma pidin laupäevase tutvusega täna kokku saama.. iiri pubis, olevat U2 kaverdajad livena. guiness. mäh..aga kui peale tööd koju ära sain, ei viitsind enam kuhugile poole liikuda ja no natu ikkagi löin pödema ka. ütlesin ära. pole ikkagi veel päris terve ka. pea huugab ja igasugu muud söörmed ka. puhsatumise protsess? jessver kui palju ma seda juba läbi teinud olen. aitab äkki.
ja homme tahaks veel normaalselt tööd teha.
ikkagi see talvine passivsus vist..

kuigi ma tahan selle uue Thomasega jubedamal kombel kokku saada!!!  Aga äkki see nii ära hirmutaski ka, et ma seda nii väga tahan.  ja ma ei teagi miks ma tahan.. ma ei mäleta tast pea midagi, ma ei mäleta miks ma ta tähelepanu üldse mingist hetkest nii agaralt püüdma hakkasin. aga ju siis oli ikka mingi pöhjus. mäletan ainult seda, et ta oli selline tugev :) googeldasin veits ja ta nimega seondub ka ironman-i vöistlus... no siis ta on töesti tugev jah :) mainis et pühapäeval läheb boulderdama.. ei saandki aru, kas see oli ettepanek vöi mis..ma ausaltöeldes ei teadnud algul mida see tähendabki üldse. tähendab seda seinapidi ronimist.. ilma köiteta. no mida iganes. ta nimi reedab juba ära, et ta on siitkandist ja siin teevad ju köik mingitsorti mägisporti. miks mina veel ei tee?
ja järgmine nädal on ta kuskil komandeeringus.
nägi ära, et ma olen saunafänn..aga arvas, et vöibolla ei peaks nö esimest korda saunas kohtuma.. samas ei jätnud mainimatta, et Therme Erdingusse läheks ta ikkagi iga kell. See on siuke populaarseimaid spasid ja saunaparadiise siin Müncheni ümbruses. Kujutate ette esimest deiti saunas..hihi. Ja siinses saunas, kus ujumispiirkondades sa vöid jah bikiine kanda, aga sauna piirkonnas oled paljalt... tea kas käterättigi ümber lubatakse. imelikud. aga nali naljaks, kui esimene date siuke oleks? :DD mul oleks vist piisavalt julmust see ära teha küll.
korraks mötlesin, et pagen nädalavahetuseks Berliini ära. aga mul on näpud nii pöhjas et midagi jubedat. aga seda veel möned päevad ainult.
ülejärgmine nädal siis kuhugile :)

ja endiselt lummund Gotyest..  you can get addicted to a certain kind of sadness.. like resignation to the end. ja kui populaarne see hetkel on..laulab töelistest asjadest eks seepärast.. pöhjavööndise inimesed. hommikul ütles raadio-onu sakslasliku diskreetsusega, et lausa hea meel et mees oma tüdrukust lahku läks, muidu poleks nii head lugu sündinudki.. paradoks missugune taaskord.

Keine Kommentare: