Dienstag, 24. Januar 2012

somebody that I used to know

nali naljaks, aga mina kuulsin alles paar päeva tagasi seda laulu esimest korda. ja nüüd olen täiesti lummund. nagu paljud ilmselt..  isegi selle haiglasest videost..
täna oli vahva päev. hommikul kinnise ninaga ja näraka olekuga polnud just tore ärgata. aga kojujäämine ei tulnud ka köne alla. seega otsustasin kogu oma tuimuses, et tuleb tore päev. nii kui bussipeatusesse sain, kukkus üks pikk prantslane musitama (noh tervitus-pösemusid ühesönaga) ja uurima itsitades, et kuidas laupäevane elektropidu oli. jessver ma tean, et ma olin selle tüübiga kunagi vist mingil varajasemal peol pögusalt tutvunud..vist... aga et ta seekord ka kohal oli? igastahes oli väga meeleolukas temaga vestelda. ja siis jöudsi G ka ja sai temaga ka mulisetud. teda nägin töö juures kantiines ka. selgituseks, et firma on küll sama, aga kuna see on nii hiigelsuure ulatusega, siis tema tavaliselt einesteb teises kantiines. aga tuli välja, et tal oli terve hommikupoolik minu vastas konverentsiruumis koosolek olnud.
löunatamas käisin aga hoopis ameeriklase Mikegi korrus altpoolt. muhe mees, on mulle päris sümpaatseks saanud. nägi täna oma roosas särgis ka väga hea välja. ma vastupidiselt olin nagu laudanaine, viimaste puhaste riietega. mis seals ikka.
aga pesu sai täna pestud.

Keine Kommentare: