Sonntag, 22. Januar 2012

Crazy Hat Party

Nädal läbi nagu niuhti. Kuigi nädala alguses tundus, et ka tööväline aeg tuleb ôige busy. Välja kukkus pisut rahulikumalt. Samas lükkas eilne pidu asja ikkagi tasakaalu tagasi. Kuigi juba päeval tekkis tunne, et saadan G-le sönumi, et murdsin jalaluu ja ei saa tulla. G nimelt korraldas enda juures miskit  mütsipidu. Ta ise on suur mütsifänn ja tal on neid hulgim igasuguseid. Mina mütsifänn pole ja mul pole pöhimötteliselt ühtki. Seega tegin söbranna idee alsusel ajalehest miski asja pähe. "Le Monde" , Sarko otsaees. PS! kuna G pidu, siis vöis juba arvata, et kui mitte köik siis väga suur enamus on prantslased. Ja esmaspäevast oli kotis veel vastavakeelne ajaleht käepärast. Ühesönaga mötlesin oma sotsiofoobseid mötteid veel viimse minutini. Aga siis leppisin endaga kokku, et olen pisut ja siis tulen tulema. Koju jôudsin täna hommikul kell 8. Väljas oli valge. Mütsi-pidu oli ühesönaga vägev. Nägin taas tuttavaid nägusid, kellega sai pögusalt juba eelmisel G peol tutvutud, keda ma nüüd töö ruumideski aegajaltki näen, aga tutvus veel kuidagi liigselt öhkörn olnud. Kunagi peale keskkööd liiguti edasi diskole. .. mis tegelikult kukkus eriti imelikult välja. Nimelt tahtsid enamus minna ühte kohta, aga sakslane (kaks sakslast oli siiski ka seekord kohal) kellega mina hetkel just elavalt vestlesin teisek ohta. Löppes asi niimoodi, et kogu kamp läks sinna ühte kohta ja saklane siis teise mind kaasa kidnappides. Kuna mul oli hetkel ilmselt värske öhu mürgitus, ei saand ma asjale suurt niikuinii pihta kui alles klubis passides. Ja kuna mul pöimötteliselt ei olnud miskit eelistust, siis vötsin ka asja üsna laadnalt. Kuigi sakslase tembeldasin küll kohe luusriks, sest ta ei teinud mulle piletit välja. No jessver miks olekski pidanud 10 eurtsi välja käima äsjatutvunu peale. Aga tol hetkel ma ei jagand matsu ära ja hakkasin teda eirama. No pidu oli ka siuke tehno (vist) üritus kus inimesed lihtsalt tantsisid kuidas jaksasid. ei mingit eputamist. mingil hetkel hakkasin aktiivselt kellelegi silma tegema, ei teagi miks vöi kuidasmoodi ta mulle niimoodi silma jäi. tegi vastu. ära minnes pistis lipaka numbriga tasku. seal oli veel ühtkoma teist suhtlemist. hm ühe naiskaga oli ka imelik seik, olin seal dj lava ees ja sellel pisut tagapool seisis keegi naiska, kes siis mulle aktiivselt silma tegema hakkas. tegin korraks vastu ka niisama naljaviluks, siis ta viipas mind kuhugile sinna taha-ruumidesse, aga no siis ma kontsentreerisin oma tähelepanu muuseas mujale ära. löpus, ehk siis hommikul, kui pidulistel hakkas ramm ilmselt raugema, leidsime saksa kutiga ikkagi ka taas teineteist ja olime söbrad. korraks isegi päris lähedased. aga no siis ma kasisin koju. jalad tahtsid otsast ära karat. Pole teab misasjast öö läbi kontsadel olnud ja varbad polnd ka olukorraga suurt harjunud. Koju söites jäin veel metroos korraks magama ja söitsin oma peatusest kenasti mööda. Niisis ots ümber ja tagasi. Meeletult külma sain sel ööl ... see on ikka veel meelel. Ja jalad valutavad ka endiselt, varbad muidugi eriti.. Ehk siis homme on taas reipam olla. Peab ju.

Keine Kommentare: