Mittwoch, 21. August 2013

Lootusetu

Täna sai mulle löpuks miskit selgeks..  siuke saatus siis.  Natu traagiline vöibolla .. körvaltvaadatuna. Mulle endale ka...Mis teha. Siia ma ju elama tahtsin tulla. Allahindlusi tegema enam ei hakka. Ja mulle meeldib ka ju siin. Aga selge see, et miskit väga väga elulist jäääb vajaka. Aga mis teha.. ma olen liiga vana selleks et allandlusi teha.. ennem suitsetan ennast surnuks. Nii on...

Issver ma käisin täna naistearsti juures. On alles amet..  issand püha müristus! Hulluks ei lähe selle juures päevast päeva :-OOOO?
No ma sain ainult kiita iga nurga pealt...see vähemalt on päeva positiivne asi.  öeldi et tulgu järgmine aasta tagasi. kuskil oli kirjas, et jöle tihti peaks käima...... aga no.  sobib.

Nojah ja töö suhtes.... eile käisin ühe finance excelence bossiga söömas ...naine.. Väga edukas naine. Ja löpus, kui me jalutuskäigu ümber helikopteri starter jaama  tegime (see on siin tüüpiline, ja väga tervislik ka), hakkas ta rääkima mingist tööpakkumisest nende juures. ja järjest rohkem... ja mulle tundus asi pönev... sest asjad on töesti veidrad hetkel kogu selle reorganiseerimise töttu. Küsisi, tema rääkis üha rohkem. Ja mingi tunni aja pärast saatis mulle officialy tööpakkumise. Ütles, et arvas et mul on keegi in my mind. Njah... No see oleks eriline vöimalus.. Natu jäi nagu mulje, et ta tahab mind just sinna... aga kindel pole just ka... nii et ei tea nagu üldse mida ette vötta? Töö on töesti pönev!!!??????????????

Keine Kommentare: