Samstag, 17. August 2013

Romanss

Romanss läheb metsiku hooga edasi. Eile ei näind, ainult öhtul paar söna sai chattidud. Hommikul ärkasin telfoni vibra peale üles 7:30.. tüüp saatis hommiku tervitused. Saatsin astu, lülitasin telefoni välja ja magasin edasi. Sama oli ka tema teinud. 11 paiku olime mölemid üleval ja ta pakkus välja et tuleb mu juurde löunatama. Ei hakand vastu puiklema, kuigi noh... üllatav siuke asi. Seda juhtub ikka väga harva, et ma kellelegi kokkan.. G vast oligi üks viimaseid. Aga noh.. tegin löhega pastat, kiire ja lihtne ja hullutab köike. Ta oli ka üsna vaimustuses. Peale seda siesta ja siis jalutasime jöe äärde ... 30 kraadi väljas. Leidsime super hüper koha keset jöge.. ja ainult meile :D Noh me olime muidugi köigi silme all, aga mönus oli seal ainult kahekesi lesida :)) Omajagu sai chillitud. Siis poest läbi, grilliliha ostetud ja taas mu juurde. Ma olen jöest 10 minut ikaugusel. Mönus öhtusöök mu kaunil balkonil jne. See mees on segane... vöi lihtsalt ma ajan ta segaseks. Aga no mis seals ikka :)) Talle jubedalt meeldib mu korter ka. Seda on muidugi tore ühelt kinnisvaramaaklerilt kuulda :))
Aga et mida ma siis mötlen? Suur metsik vaimustus on üle vist.. ta näeb super stiilne välja ja kogub Rolexeid .. siuke mees. Ütles et see on tema investeering. Päris kaval isegi. Aga muidu siukeste meestetöödega jääks ta vist üsna hätta. Mulle tundub.. Siuke nautleja.. tüüp. Ma küll naudin häid asju, aga ma pean küll pidevamalt tegevuses olema mulle tundub. Liiga chill mess.. eks kinnisvara maakleri amet on päris laisk amet ka. Hästimaksutud laisk amet..Mulle siuke asi ei sobi.
Aga no pole kaua kellegagi siukest klappi olnud..

Keine Kommentare: