Freitag, 23. August 2013

Karma vôlg?

Oh jeerum kui tihe see nädal on olnud. Ja magamatta... mida rohkem päeva jooksul toimub, seda rohkem sa kogu kupatuse üle ju öhtuhämaruses voodis arutled. Vähemalt minu puhul on nii.. Ja see nädal on olnud täesti seinast seina.. pörandast lakke.. Eks mida aktiivsem oled, seda rohkem juhtub.. nii head kui halba.. Mönest asjast vist jääbki selgitus saamata... Ôppetunnid see eest küll.. Ma ei tea millega ma küll mône näkku sülitamise ära olen teenind. ju siis kuidagimoodi ikka olen..

Ja kogu see stress mida ma kehale peale panen.. köik need mürkained (ei miskit ebaseaduslikku ) ja siis kogu see sport mis ma selle körval teen? Ja kogu see söök mis ma söömata jätan. Ebanormaalne.  Ja ma ei teagi kas see on tugevdav, vôi pigem kahjustav... südamele ja kopsudele ilmselt kôige enam. Keha on ka haige.. aga lihtsalt sel nädalal sai tavapärasest erinevaid asju proovitud, alates veesuusast. Ja sellega saab ikka ülakehasse siukse valu, et hingata on ka raske. Lisaks muud värki..Praeguseks hingata on ok, aga köndimine on küll valulik..

Tundub, et eile sai igastahes skooritud. Sai käidud Müncheni köige vägevamas klubis, kus jalgpallurid nagu Kahn ja Ribery tavaliselt passivad. Nüüd muudkui pommitatakse. Hiinlane, ameeriklane, rootslane :D Pole mulle mingit kaitsesiga vajagi eks :))  Oh jeerum mida ma teeks ilma nende sôbrantsideta kes mul siia on tekkind.. ühele hakkame igastahes varsti pulmakleiti otsima. Mais on pulmad!

Lisaks läheb mu dushigeeli ja kreemi saaga aina edasi. Ostsin enda arust seekord dishigeeli, samasuguses pudelis (see hommikuvärskus), aga pisut suuremas. Mötlesin, et oh lahe, jätkubki kauemaks. Aga peale nühkimist tuli välja, et see on mingi kuramuse body milk. Aga no see oli juba valutum teema, kui endale dushigeeli kehasse hööruda. Pesin siis möned päevad shampooniga ennast.

Oh jeerum ja mida ma praegu the apprentice'st nägin (see on siuke äritegelaste reality show kes ei tea, usa-s teeb seda Donald Trump, Inglismaal lord Sugar.  UK oma on muidugi ägedam). Grupp pidi panema kokku kiirtoidu (vöimalikult kvaliteetse) top-juhtide jaoks, kellel niivöinaapole aega süüa...aga kes on kvaliteediga harjunud. Üks tüüp pakkus välja Paella??  Issandpüha müristus. Ma ükskord olin hispaanlastega paella valmistamise eventil ja see vöttis pool päeva aega!! Oeh kuidas tahaks seda praegu. No hiljemalt oktoobris Barcelonas saan.

Ja noh... alati on naljakas vaadata GPS-ist kohalikku kôrgust. Ma elan kuskil 570 m kôrgusl  merepinnast... kôrgemal kui Munamägi :D


Ja ma olen viimasel ajal nii vähe magand, et süda on tôsiselt paha,


Aga mis on kôige jubedam... inimesed, kes pole nimest Relika veel kunagi kuulnud ja löövad selle googlesse, saavad esimesena pildiks mingi kuradima  masohhistlikku läbipekstud perse! No mis neetud mulje ma siin niimoodi inimestele jätan ahhh?

Keine Kommentare: