Freitag, 16. August 2013

Huuuh

Minu puhkus läheb aina edasi. Eelmine nädal töötasin ainult kaks päeva, sel nädalal kolm. Bayerlased otsustasid mingit katoliikliku püha neljapäeval tähistada (muu Saksamaa muidugi töötas), ja no siukeste neljapäevaste pühade puhul on meil firma reedel ka suletud. No hetkel sobib eriti. Ilm on ilus. Üleeile ja eile olid pöörased. Uskumatuid asju juhtub.. eks mu kaitseinglid taaskord vaatasid, et asjad lähvad nats nukraks kätte ära. Sattus üks kinnisvaramaakler teepeale.. tahtis juba esmaspäeval kohtuda, aga pakkusin kolmapäeva välja, sest esmaspäeviti ma olen reeglina üsna läbi omadega. Peale nädalavahetust on mul eriti rasked lood magamisega, ja üldjuhul ma alustan nädalat üsna magamatta.. Ja ega ma väga huvitatud ka polnud. Aga tüüp oli konkreetne ja seda oli vist vaja. Saimegi kokku. Öhtu läks omi radupidi.. ma küll lasin öigel ajal jalga (enda arust). Aga mis praegu meenub - ta tunnistas, et pole kaua aega kellegagi nii palju ühist omand ja olgem ausad mina pidin seda ka ütlema...täitsa puhtast südamest  :) Järgmine päev ei lasknud ma kuhugi poole enam jalga ja tundus nagu ei saaks ilma üksteiseta hingata ka enam.. vaba päev, poed ja köik muu löbustus on kinni. No eriti masendav. 24 tundi ja selle aja jooksul olime teineteise privaatsfäärid üsna läbi tunginud.. alates sellest, et ta käis mul külas ja ma tean ta korterit ka juba üsna hästi (ma eriti külalisaldis pole tavaliselt). On asju miks kuuluks taaskord sex ja linn repertuaari, aga rohkem on neid asju mis köik üleskaalub.. Nii et igav just pole :D
Anyway... kui töönädal jälle lahti läheb, küll siis mötted jälle muusse kolivad.. önneks vist? Asi läks lihtsalt liiga suure pauguga lahti! 24 tundi!!?? Ise ka ei usu... aga nii need asjad on :))) 


Täna käisin ühe söbrantsiga järve ääres peesitamas. Siin Müncheni külje all on kohti mis on ilusad kui ime! Järvekesed, Alpid taamaks ja vesi puhas nagiu höbe. No ime ka et siin nii kallis elada on. Puhas luksus ümberringi. Väga mönusad päevad seljataga....ja praegu on ju veel reede! Nädalavahetus on veel ees!!

Keine Kommentare: