Freitag, 9. August 2013

Jooma-ilm

Täna jooks ennast surnuks. Ma olen täiesti ilmasöltlane.. täna hakkas löuna ajal sadama ja sadas nüüdseni välja...ehk siis 8 öhtul erendab mingi päikseloojang örnalt... löpuks ometi. Jajah ma tean, et mönigi tahab siin kohe kilgata, aga meil Eestis on merevesi juba 30 kraadi. Nojah.. jätke endale :P
Eesti reis läks liiga kiirelt. Siisk see möll mis toimus enne Eestit tundub juba nii kaugena. Paras sex ja linn taaskord... ma töesti vist langesin kogu selle maniakaalse seriaalide järelvaatamise ohvriks ja tekkis kohe isu köike ise järgi proovida. Ja noh sain ka mis tahtsin... lisaks pönevale ka..halenaljakaid elamusi. Aga nüüd on rahu majas. Ei läinud Helsinkisse asju värskendama ja olen üldse köik peast visand.. Pole absoluutselt mingit huvi ei kellegi, ega millegi vastu. Ei tulega ka.
Vene härraga on ainult asjad väga tihedaks läind. Nagu käisk temaga :))  Nädal enne eestist kohtusime pea iga päev.. kas viis mu koju vöi siis löunaks sushitama vöi niisama kantiines. Ja eile helistas ka kohe ja viis tai parti sööma. Ja ta on nii neetult tsentelmen alati.. ja nii hoolitsev. kohati nagu nats segadust tekitav, sest komplimente teeb ka pidevalt. samas on ontlik perekonna mees. ma ei teagi mida ta taotleb. kuna mu uus korter on tema villa läheduses, siis täna ta viis mu hommikul tööle ja töi koju ka. Ja mainis, et esmaspäeval vöib mind taas tööle viia. No töesti nagu käiks  :D aga ei käi :)) ja ei lähe need asjad iial üle piiri temaga. IIAL! ma ei tea kust tal see hoolitsemis soon veel ühe naise vastu tulnud on (tal isegi naine ja kaks tütre nähvitsat kodus). no see selleks.. töö juures hakkavad köik puhkama. hea aeg tegeleda asjadega, mille jaoks muidu aega pole olnud. töö meeldib, aga öhkkond ajab hetkel väga närvi. Kogu see suur ümberkorraldsamine ja Prantsusmaale kolimine ja nüüd varsti me ei olegi enam EADS vaid mingi Airbus Group. Ei taha. Kuigi olgem ausad enamusele ütleb vist Airbus rohkem, kui EADS tähekombinatsioon. Aga noh.. kuna töö iseenesest mulle hetkel meeldib, siis üritan anda ennast parima ja läheb kuidas läheb. Pole kahju ka uusi väljakutseid uurida kui kogu see kupatus varsti üheks suureks Airbus'iks saab. Kurat meil on helikotperid, satelliidid, raketid ja fighterid ka portfoolios... mis kuradi Airbus Group!
Näis...äkki Eesti? :)

Keine Kommentare: