Sonntag, 18. August 2013

Dieet

Parim dieet on muidugi kiire elutempo juures ära armumine.. No tegelt ma pole armund ega miskit ja kiiret elutempot pole hetkel ka kuskil... töö suhtes vähemalt :) Aga ma olen viimased öhtu ja löuna söögid kellegagi koos söönud. Ja kui ma kellegagi koos einestan, siis ma söön üliaeglaselt ja üli vähe. Päris peenike tunne on juba. Hmmm... ma söön ju köik löunad peaaegu kollegidega koos.. hmm.
Täna pole ka pea üldse söönd. Sest täna sai taas veesuusatamas käidud. Terve päev rannas chillitud ja siis see veesuusa adrenaliin. Ah lahe asi... kuigi enamus tegi wakeboardi... Kaunid on need veesportlased :)) Tänases kohas olid profid ümberringi ja see tekitas veits paanikat...Ma olen ikkagi päris algaja.
Nojah aga üldse selle söömisega nii, et kui juba mittesöömise reelle saad, siis nii see möneks ajaks ka jääb.. kölab nagu väike söömishäire. Aga peaasi, et ennast hästi tunned eks? Ja ma tunnen ennast päris hästi hetkel.

Keine Kommentare: