Samstag, 16. April 2011

bzzz

sain oma romantikaannuse kätte armsasti. vöi noh midagi sinna kanti. sai vahelduseks seesama pölis-bayerlane ära vörgutatud. tuleb välja, et ta on ikka sügavate juurtega siin kinni ja seega üsna pönev ja hariv tutvus jälle :) ma olen viimsel ajal kole uudsihimulikuks muutunud. ja rohkem huvi siinse kultuuri ajaloo kohta tundma hakanud. muideks lisaks Hitlerile on siin ka vanem ajalugu üsna pônev :) Kuningas Ludwig II paistab eriti siinkandis kuidagi tihti teemaks.
Aga siis Bayeri mees, olgu ta siis T. Elab siit ca 100 km kaugusel sellises 40 000 pealises külakeses ja eks need ole eriti ehedad eks. Lähen vaatan ilmselt koha üle ka lähitulevikus, sest nii palju kuulnud sellest juba. Ta on oma linnakese töeline patrioot, omavalitsuses jalgupidi sees jne. Nojah nädalasse mahtus restosid, linna jne.  München on Saksamaa Pariis! Näitas mulle nii möndagi toredat siin, lisaks sellele et ta üldse siin pendeldada viitsis. Aga ma pole ju enam harjunud...eelköige mu nahk.  pole värskelt raseeritud lôuaga enam harjunud ja nüüd mul ongi lôug marraskil :-D Pole varem sellist asja olnud ausalt öelda. Eks ma nüüd siis määrin haavakreemiga, et no väga jäädavat märki ei jääks. hullumaja .

Keine Kommentare: