Donnerstag, 28. April 2011

Prill

c'mon kui ühe mehe ôhtueine maksab sama palju kui teise mehe kuu sissetulek (ja täpselt üks ôhtusöök kahele ühes korralikus restos just ühe Eesti töötu kuu abirahaga vôrreldav on), kes selles siis süüdi on? Riik ka kôiki kättpidi talutada ei jôua, kuigi Eestis selleks tôesti arenugruumi on. Samas siin lääne pool on olukord parem ja seda kasutatakse ikka (just eriti igasugu türklaste ja tumedamate tegelaste poolt) rämedalt ära (statistika ja niisama vaatluse tulemus). Kade olla nende peale, kes endale rohkem lubada saavad on eriliselt labane. Ja kogu vastutuse ja närvirakkude hind, mida môni pole elu jooksul grammi jagugi vôtta suutnud. Mis sa siis vigised. Enamasti on need ka suuremad tööandjad eks. Muidugi on oluord hetkel eriti närune ka muudest teguritest tulenevalt. Aga siuke ärplemine nö 'jôukamate' kapsaaeda ja teiste rahakotis sobramine ajab mul ikka hinge täis.
See selleks. Ma vôitsin täna miskit. Ôigemini vôitsin teab kuna juba, ag täna sain sellest teada. Kohvetasime E-ga parajasti hommikukohvi köögis, kui üks doktorant ka sinna peatuma sattus. Ja siis mainis fakti. Muidugi huvitav tôik, et ta mu nimegi üldse teadis, aga nii ma siis sellest teada sain. Nimelt veebruari firma ajakirjas vôtsin mingist pildimängust osa külla jah, aga vôitjate nimelisti ei olnd suvatsenud kaedagi.  Ja rôômustav ei ole üldse see, mida vôitsin. Auhinnaks oli lihtsalt mingi vidin, miski iPodi/Phoni päikselaadija. Mis tegelt kulub ära küll. Aga et 1500 osavôtjat oli siis kôigi Euroopa filiaalide peale kokku, 30 valiti välja ja Saksast vist ainult 3-4 ônnelikku. Meie Müncheni filiaalist siis mina ainukesena :) Nii et päev algas armsasti. Imelik, et sellest mulle selle ajakirja kaudu kuidagi teavitatud poldud, et peab seda küla pealt kuulma.
Pealelôunat oli silmaarsti. Juba ennemuiste aeg oldi mind sinna kamandatud, aga rahuldusin siiamaani alati prillipoodide kohalike spetsialistidega. Nüüd aga otsustasin, et seekord vôiks ikka korraliku uurinug läbi teha, sest prillid on nôrgaks jäänud, mistôttu on silmad kole ruttu väsinud ja vesised  ja üldse tekkis plaan endale lôpuks  läätsed muretseda. E sôidutas mind kenasti kohale ja lubas ära ka otsida, aga nii palju tüli ma talle enam tegema ei hakanud. Siiski kogu teema kestel skoorisin ta visiitkaardi lôpuks rahakoti vahele ja nüüd on mul ta number ka ilusti olemas. Ja temal mu oma ka :) Arsti sônul mul on tôesti tundlikud silmad, isegi prillidele ? Aga prille peaks nagu kandma. Midagi selle tundlikusega erilist ette vôtta ka ei saa. Ja vasak silm mitte ei näe kolmekordselt vaid kuidagi dünaamilisemalt tôesti. Läätse-teema vist matan ikkagi maha, ei tea kas viitsin jännata. Tahaks hoopis ilusaid ja fänsisid prille, mida kannakski tôesti koguaeg. Selleks kuluks aga küll üks nôustamine jälle ära ma arvan.

Keine Kommentare: