Sonntag, 3. April 2011

Ega ometi jälle!?

Paastuaeg on käes, juba mönda aega.  Sellega on seotud tegelikult omamoodi see Paulaneri kange-öllele minek kolleegidega (lükkus järgmisesse nädalasse töötempo töttu). Sel öllel on oma ajalugu. Nimelt ennemuiste aal, kui mungad veel ölut pruulisid, siis paastu ajal tehti see eriti kangeks ja rammusaks, kuna sel ajal ju söömine oli üsna piiratud eks. Praegu on sellest muidugi kujunenud siinne kevadine Okoberfest, ehk siis ka öllekelder on paksult täidetud laudadel tantsiva rahvaga. Ja ikka rahva-ölle muusika saatel. Niimoodi siis paastutakse ülikatoliiklikus Bayerimaal.
Aga mitte selle kange-ölle vaid muude allikate kaudu see paastumiseteema muudkui trügib ligi. Ja on mind kole kibelema pannud taas miskit sellist segast, aga puhastavat ette vötta. Kogu olemine on pisut rämpsu täis. Pekk muidugi kaasaarvatud. Täna jäi körvu Neera joogi paast. Ja selle ma ette ka vötan. Järgmise nädala teisel poolel teen algust, kui ma jöuan siirupi selleks ajaks ära hangitud.

Aga homme on miski huvitav kokkusaamine Nimelt ma siin korraks järsku ärkasin ja miskipärast arvasin, et mu üürileping löpeb samal ajal kui löputöö, ehk siis kuu aja pärast, ja aktiveerisin kiirelt ka oma elamis-otsingu kuulutuse. Muidugi üürniku-tädiga eile rääkides, mainis ta, et meil jäi ju lepingu löpp lahtiseks ja temal oleks pigem hea meel kui ma möneks ajaks veek jääks. Selles suhtes on rahu majas, aga ühendust on vötnud paar inimest juba. Üks neist on eriti toredas asukohas, seega saan pakkujaga homme kokku ka. Kuna sealsamas on siuke tore kohvikute piirkond, siis on plaanis algul kohvi ja siis elamise ülevaatamine.

Nii aga nüüd tv, 'Lolita' jookseb. Film mida ma olen alati vaadata tahtnud, sest Kubrick'u teos. Ma ainult tema filmidest toituksingi.  Raamatut olen ka kunagi sundviisiliselt lugenud... siis kui polnud ilmselt sugugi küps veel selleks. 

Keine Kommentare: