Sonntag, 10. April 2011

paast ja paradiis

Täiesti metsik, kuidas siinrahvas pidutseb. Hea küll Oktoberfestile ma juba korraks pilgu heitsin, aga öige pögusa. Seekord siis öigesti sinnasamma kevad-oktoberfestile. Kui kolleegidega istusime rahulikult väljas, siis seekord prantslastega sai ikka korralikult hallis möllatud. Siuke möll ja juba kell 19 öhtul. Suur saal paksult laudadel ja igas vôimalikus vahekäigus ja sopis tantsivat rahvast täis. Enamus rahvariietes, ehk siis nendes Lederhosenites ja  Dirndlites. Mu tuttavad môned prantslasedki olid endale vastava riietuse juba hankinud, nagu vist enamus kes siia möneks ajaks pidama jäävad. Küll muretsen endale ka peagi.
No ja pole kaua nii lôbus olnud. Oli Lederhoseneis Thomaseid, oli pariislikult stiilseid  Guillaume. See G nimi hakkab mulle saatuslikuks saama ma ütlen. Oli ahvatlevaid pakkumisi, millest ma lisaks sellele, et ma ainult ühe Maßiga piirdusin (ok, liiter 7-8 % jooki ikkagi), ka suutsin ära öelda.... kuigi üsna raske südamega vist. Ise ka ei usu kui ontlikuks on muututud. Oli metsikumat sorti tantsu-vihtumist, millist kogemust mul ongi vist ainult bayeri meestega olnud. Tantsulôvid :D
Aga see uus G siis kutsus homme löunatama, siuke seltskondlikum prantslastekeskne jälle. Sellest ma töenäoliselt ütlen küll ära, aga fakt on see, et me töötame ühes firmas ja körvalmajades :)

Keine Kommentare: