Donnerstag, 17. Mai 2018

 nojaa..see jube aktiivne suhtemine... mötted saab eemale.. tore! .väsimus ..tuimus.. pönevus..tülgastus. Aga mul juba läheb sassi, et mida kellele valida..homme on umbes kolm deiti vähemalt kokku lepitud. Eks siis tuju järgi vaatan, et kuhu lähen... vöi siis jälle vaatan mitu üle. Ülehomme Wellnessi nautima ühte vingesse kohta selle sportautoga mehega, kellega esmaspäeval kokku sain. Temaga olen ikka suhelnud. Ülehomme vist mingisse lux Kasiinosse siin.. Vaatab. Pole kunagi veel kasiinos käinud, seega tundus pönev. Aga no mul on ju pühapäevaks ka juba kolm kohtumist kokku lepitud...:))) et no peab mingi Excel sheeti endale vist valmis vorpima, et üldse enam aru saada, et mis ja kus.  Väsimus..parem kui see südamevalu.. Lisaks vöttis mu kunagine ülemus lennuki- ja kosmosetehnika vallast ühendust, et saaks kokku. CRO .. wau tema ise pakkus et saaks kokku :)) see on ikka vinge. Linkedin kaudu vöttis ühendus muidugi. Sellised professionaalses möttes kohtumised on ikka ka väga toitvad
Ja siis on mul uus tore kolleeg... Vanem bayeri mees. Siuke äge.. Rahulik..teab teemat. ja lahe. Nagu isa eest... samas kuidagi siuke vinge isa.. kutsub mind küll junge Fau, küll schöne Frau. Aga ta on tark mees, humoorikas ja irooniat jätkub.. ja tore et ta mul nüüd üle laua istub.

Nii et ..show must go on..

Keine Kommentare: