Montag, 28. Mai 2018

Rohekas

tänase deidi ütlesin üles...ehk ütlen homse ka. Täna sain hoopis söbrantsiga peale tööd kokku. Ilm oli palav ja mönulesime veits ölleaias siis. Paar uut tutvust taas tekkis Appi kaudu.

Aga kuidagi tundub pönev ikka see mehhiklane. Löpetas just töö ja söidab koju. No ikka tsikliga taas. Irvitas, et miski öige kiiver vöi kaitse jäi koju, et sööb vist sääski öhtusöögiks :))) no tsiklimehe völud... :))) Mind ta kutsubki muudkui green-eyes'ks edasi :) Ma vist olengi heameelega see tema rohesilm..Kolmapäeval saab siis ehk kokku jälle..vöi noh olgem ausad...päris kindlasti saame kokku!

aga need silmad...see värv ju muutub.. mu meelest on mul need rohekamad pigem siis kui olen nutnud vöi on pohmakas. Mölemat on viimsel ajal pidevalt olnud. Lisaks mu viimane härra mainis, et mu silmad öösel erendavad huvitaval kombel..

Üks tüüp täna selles Appis, Ungarlane kusjuures, täitsa äge teine..muudkui imestab ja uurib, et vaatab ju pilte ja ei saa aru kuidas ma veel single olen... vastasin, et no sitt iseloom ilmselt.

No ja siis ikka on siukseid  idioote, kes tahavad su sex-unelmaid kuulma saada...no püha müristus. Need ma ikka plokin kiirelt vöi siis panen mingi lollaka naiivse fraasiga jälle paika.

No töesti selliseid jutuajamisi on siin, et ..igav pole.

Keine Kommentare: