Donnerstag, 31. Mai 2018

Bailando!!

need on nii pöörased ajad hetkel käimas. Täna läksin taas ühte korterit vaatama hommikul enne tööd....jooksujalu.., ja vot see meeldis! Aga sinna on ka päris korralik konkurents ilmselgelt. Eile käisin ka ju kahte vaatamas...ja no öhtuks oli nii sitt tunne...et pean nüüd köike jälle otsast alustama....nüüd kerja ja raiska oma aega...See kuramuse korteri otsimine siin pole nii väga lihtne. Aga noh positiivne on see, et kiirelt vöetakse ühendust. Homme siin jälle mingi kristlik püha ja vaba päev. Aga reedel lähen taas miskit vaatama ja esmaspäevaks ka termin paigas. Kui ma tänase korteri saaks, siis ma sinna ka läheks.

Anyway...jöudsin siis ähkides tööle kuskil kümne paiku..tegin tähtsamad asjad kiirelt äre ja siis tuli nii igasugu asju veel pähe. Citi pank ei tahtnud nii palju raha saada..vaid miljoni vähem :))) olin nöus. Merryl Lyncheili pidin seletama et pühkigu oma suu puhtaks oma 5,6 miljonist ja tulgu nädala aja pärast tagsi...vot siis vaatame. Noh tundus et köik said kenasti aru löppudelöpuks, kugi sellele ameerika pangale ma pidin ikka telefonitsi puust ja punaselt asju selgitama. ..aga see oli veel pisike osa päevast :) Nii nad lähvad.. täna oli tegelikult sörm terve see aeg pulsil...nii palju teemasid! Mifid II ka veel ...oejah

Öhtuks sain söbrannaga ölleaias kokku...ikka 25+ väljas.. ja homme ju vaba..nii et äge. Mehhiklane ka öudsalt tahtis kokku saada. Siis andsin teada, et kus ma olen...tuli kohale. Söbranna läks kunagi koju, sest tal homme plaan mägedesse minna. Mehhiklasega veetsime mönusalt aega, siis mingi hetk töi ta mu taksoga koju ära...mingi hetk püherdasin temaga siin diivanil. mingi hetk löi mul korralik plokk ette.... ikka ei suuda veel miskit ega keskit teha...hoolimata isegi latiino kuumusest. Ei osanud talle seda isegi seletada kuidagi. Aga mees oli möistlik... vaatame mis edasi saab...

Varastasin tal ühe käevöru...

Ütles, et sellest ajast mil mind näinud, ei saa mind enam peast välja..


Ja täna öhtu jooksul lisas mind veel linkedini's ...ma ei tea kuidas ta mind leidis...aga see on pigem kompliment mulle :) JA ma ei teadnud, et ta nii suur manager ühes juhtivaimas telekommunikatsiooni ettevöttes on! Silmad läksid üsna pungi peaks ütlema.....


No vaatab, kuidas see köik nüüd edasi läheb...

aga mul on tunne, et see viib mu taas ühte hullumeelsesse seiklusse taas........

Keine Kommentare: