Samstag, 2. Juni 2018

Karneval

Eile oli vaba päev..magasin pea löunani, siis lesisin balkonil päevitada paar tundi. ja siis saatis Julian üle pika aja absoluutselt spontaanse sönumi, et kuidas oleks öllega. Ütlesin jawohl, sest igav oli niikuinii. Vötsin veits päikest veel ja siis sammusin peagi tema suunda minema. Tal uuskorter on ägeda siseaiaga. Vot seal me siis vedelesimegi ja ölletasime. Tore oli teda näha. Meil juttu jätkub pikalt ja köigest vöib rääkida. Julian ütles, et otsib hetkel ka korterit, et praegune on ajutine. Et äkki vötaks koos mingi ägedama ja luksima. Ma ütlen, üksinda korteri üürimine on siin Münchenis absoluutselt köige kallim variant. Single on üldse väga kallis olla siinmail.Loomulikult ma ei kannata kellegagi enam kokku kolida peale kellegagi lähedasemaga...aga äkki meil Julianiga ongi sellist töuget asjale vaja. Meid juba ammu paari pandud igatepidi. JA no igast asju juba läbi elatud ka..

No ok see selleks. Mina pidin täna ikkagi tööle minema päris raudpoltkindlalt...Kuulöpu reporting jne.

Surin ja olin seal..

Täna sain mehhiklasega kokku taas...mötlesime et kokkame, aga siis mölemad arvasid, et kokkama küll ei viitsi hakata, tellime pigem miskit. Saigi sushit tellitud...minu soovil. No oli siuke isu kohe.Tema oleks lihtsalt pizzaga rahul olnud..aga mina seda ei söö. vot nii

Aga eks siusked tellimused vöta ikka aega 45 min kuni tund ikka. eks meil läks asi kuumaks kätte ära.. ja siis oli järsku uksekell... mehhiklane läks pool alasti asja kätte saama ja maksma..Öigusega, et lasknud meest üldse korterisse sisse kiigatagi. Minul oli väike vahejuhtub sellise delivery teemaga ju.. Mehed kellele ma seda rääkind olen, nagu mu inglane vöi Julian, need on ikka täitsa ängi täis läinud.

Ma siis pärast mötlesin, et no mis mind tema juures nii paelus...aga midagi sellist hannesvörnolikku karismat ilsmelt. Mees kes ehk esmapilgul üldse ei tunne midagi völuvat, aga siis hakkab mingi karisma mängima ja päris tugevasti..

Oi ja siis oli täna veel üks pönev vahejuhtum... Keegi neiu vöttis facebooki messingeri kaudu ühendust

ja jutt läks nii lahti



nooo ok..... söbrannale ka saatsin sellest ja ta mainis, et mingid idioodid häkkivad teiste inimste kontode all sisse ja teevad sellist nalja. No fb ma selle tüdruku pilte nagu nägin, ja ei tundund nii madalalaubaline kui see tekst. Et ehk töesti. Igastahes andsin tuttavale weebipolitseile ka ülevaate, et mida arvata oskab. Noh mind see söim ei riivand, ajas tösiselt naerma. Sest mu teada pole ma küll ühegi abielu vöi suhtes oleva mehega eriti tegemist teinud olnud... ja no niikuinii.. Eesti meestega niivöinaa mitte :D Nojah. On ikka haigeid inimesi ümberringi.. päris kahju neist olgem ausad.

Aga ma ei saa ju reelt enam maha...mul on homme kaks korteri vaatamist..ja kas deiti ka veel...

Töö on üks suurim valuvaigisti... eks ta nii ole.

Keine Kommentare: