Samstag, 9. Juni 2018

Suudlus....

täna magasin ..natu rohkem kui neli tundi...üles ärgata oli ikka uimane. Aga kui juba dushi alla sain, oli nii hea tunne. Köik saab korda. Köik ongi korras.. Tormasin reipalt tööle...jube intensiivsed tunnid..kogu kommunikatsioon pankadega, oma subsidiary financing ülemusega... Siemensiga. Non-stop..löuna ajal höiskasin köigile, et kolin ümber uude ägedasse kvartaslisse, korterisse, millel on miljoni vaade.

Tegin jube intensiivselt kella neljani ja siis otsustasin koju minna...väljas 28 kraadine suvi. Mu uus kolleeg, väga muhe mees,  pobises ägedalt...et no on ikka elu , tuleb hiljem ja lähem varem :)) seesama uus muhe bayeri mees. teine kolleeg siis pobises muiates, et "wer ko der ko"... see mingi bayeri ütlemine.. umbes et " kes saab, see saab" :)))  täpselt pihta :)) Mul on ikka ägedad kolleegid ja mu mehed hoiavad mind ikka rohkem ja rohkem.

Koju...jooksma..kuigi äikesetorm kiskus ligi...aga tegin oma jooksuringi ära. Kiirelt end korda ja siis linna, et söbrannaga ühel after-work peol kokku saada. Olin juba hilinemas jne... Ja siis kui metroost välja tormasin.. üks tüüp astus umbes sama hoogsalt..trepist üles ka.. saime üles samal ajal umbes... tema keeras ära..ütles chaoo..ma vastasin samaga...sest lihtsalt naljakas side tekkis niimoodi samas sammus olla..Keeras siis jälle ümber, mina ka...Hakkasime rääkima..paarid laused..kes mis kus..ütlesin, et pean jooksma, söbranna ootab.. et kui tahab andku oma number ja saame möni teine aeg kokku jutustame .. sest mees tundus tegelt huvitav...väga hoolitsetud, väga soliidne.. ilus mees. Kirjutas kiirelt oma numbri mu telefoni..Tahtsin siis hüvasti jätma hakata, aga siis ...lihtsalt haaras mu embusesse ja suudles..korralikult.. huultele..Tardusin ja ma ei teagi mis tegin..Aga mingi hetk rabelesin lahti ja ..andsin pösemusi, soovisin kena öhtut ja jooksin oma teed.. Höikas veel miskit, et ma tahan su silmi veel näha.......
Saksamaal sellist spontaanset suudlust tänaval ikka niisama lihtsalt ei juhtu...ega vist kuskil enam eriti :))) Täiesti pöörane.. Ja ma pean ütlema, et see mees oli ..ilus. Selline Dorian Grey ..

Vat sellised pöörased asjad juhtuvad...

Natalyaga oli ka nii armas olemine. Andis mulle igasugu kolimisteenuse nippe-trikke. Jube äge tüdruk ikka. Ja elas kaasa..ja muretses, et kuidas olukord jne.

Mehhiko mees ka eile vöttis korralikult ühendust..on harley meestega Itaalias tuuril ... Käskisin tal head veini kaasa tuua. Leppisime siis kokku, et mina valmistan öhtusöögi, tema toob veini :)) Siis tuli üle huulte, et igatseb mind.... olgem ausad. Tema mind ka päris külmaks nüüd ei jätnud :)

Tjah üks pönev suvi tulemas taas...

Muidugi on pidevalt sellised vastandlikud tunded.... aga mis ma nendegagi peale hakkan...


Keine Kommentare: