Montag, 11. Juni 2018

Proovime!

Yess ja saingi ühe esimese aja kickboximis proovitrenni! Kolmapäeval läheb lahti. Siin köik spordiklubid pakuvad sellist ühte tasuta proovikursust, et siis vaatad klubi ja inimesi ja varustust jne.. Eile ma olin ontlik ja korralik ja tömmanud kuskil ringi. Registreerisin end kolme klubisse proovitrenni. Ja hommikul kell 8 juba ühest helistati. Pönev pönev!


Update: Nüüd on mul köiki kolme klubisse proovitreeningu aeg olemas. Kolmap, reede ja järgmine esmaspäev siis kickboxime :))

Aga nüüd siis saabki röhk spordile pandud. Ei viitsi enam ringi tiirelda. On küll pönevaid kogemusi, aga aitab ka ehk..

Küll selle postitantsu ka järgi ära proovin ja siis otsustan, et mille kasuks. Täna sain söbrannaga  kokku ja rääkisisn oma plaanidest...ja et ehk firma finantseerib mu CFA sertifikaati.. naeris, ja küsis äkki firma sponsoreerib su postitantsu kursusi ka :))  Meestekeskkonnas nagu ma töötan :)))

Kuigi olgem ausad..praegu mulle see postivärk nii pönev enam ei tundu...pigem see box!






Keine Kommentare: