Montag, 4. Juni 2018

Uued tuuled!

Tempot väga maha hetkel ei saa. Täna hommikul vandusin taas, et miks ma ometi normaalsel ajal magama ei suuda minna ja ülüeüldse end niimoodi hävitan. Aga peale dushi oli tunne taas enamvähem ja vaim valmis uuteks katsumusteks. Tööl oli nii möndagi ootamatut taas. Aga sain omad asjad aetud. Löunapausi ajal vaatasin siis veel ühe korteri üle. Oma selle lemmikkorteri suhtes olin lootust kaotamas, kuigi mötlesin küll, et vötan selle maakleriga täna ühendust ikka. Aga no nii palju oli mässamist tööga, et läks nagu meelest. Aga siis järsku vaatan, et oma isikliku e-mail boxi langes just kiri sellelt maaklerilt! Käed värisedes siis avasin kirja, ja voila...andiski teada, et mina sain selle korteri, et palju önne! Nooh... ma tahtsin sesal kontoris lakke hüpata ja kilkama pista. Jöle raske oli ennast talitseda. Korteritele üleüldse siin Münchenis ja eriti sellisesl linnaosas on metsik konkurss...paarsada tahtjat on alati. See on nüüd hoopis teistüüpi korter, kui mul hetkel on. Praegu on mul sellises ilusas rahulikus piirkonnas, suure balkoniga siseaeda jne. Aga see uus on ikkagi selline korralik linnakorter...10s korrus ja meeletult ilusa vaatega linnale. Korteri siselöikel on ka iseloomu. Ja linnaosa kus see on, on ka mul alati lemmik olnd. Kutsutakse prantsuse kvartaliks... ja eks siin sedalaadi öhku on ka nagu.. Nii, et äkki läks ikka päris hästi. Jube elevil olen igastahes. Muidugi tuleb nüüd kogu see kolimise stress juurde... aga eks mulle need uued tuuled kuluvad hetkel ära.

Nojah öhtuks oli veel üks vaatamine paigas ja otsustasin selle ka ikkagi ära teha. No see pani ka jälle dilemma ette, see on pigem sellistes rahulikus villade piirkondades...suur..100 ruutu! Kaks terrassi jne. Normaalse hinnaga. Täiesti mönusas rahulikus kohas.. Noh tegelt magan öö ära ja siis otsustan. Kuigi köhutunne oli ikkagi selle linnakorteri suhtes kohe väga hea. Homme otsustan. Aah ja sellele noormehele, kes mulle löunaajal korterit näitas, kirjutasin just, et tänud raisatud aja eest ja et oli vöimalus korterit kaeda, aga et otsustasin teise kasuks. Tavaliselt sellistele äraütlemistele keegi ju vastama ei hakka. Aga mees vastas, et kahju, et mina oleks selle korteri saanud, kui oleks tahtnud. Ja sel korteril oli ka korralik konkurss. No näed siis....ma ei suuda muud olla, kui meelitatud. Sest köike ju vaadatakse. Su töökohta, palgaväljavötet, likvidiidsust (et mingit krediitvölga pole jne) ja siis inimest ikka ennast ja ta päritolu. Minu kahjuks kindlasti mängi see asi rolli, et pole sakslane. Aga nagu näha töö ja köik muu kaalub köik üles, sest ühendust vöetakse. Nüüd öhtujooksul sain veel paar kutset korterit vaatama.

No ja siis jooksin veel ühele deidile. Jälle äge tüüp, meedias tegev...ajakirjanik, nii weebis kui nüüd ka tv-s. Hästi pönev. Noh mingi hetk siis otsustasime koju minna, pösemusid ja siis panin oma teed liduma. Aga ta päris kohe vöttis taas ühendust, et ...hm tegelt oleks vöind ju natu kauemgi koos aega veeta :))) Hehe noh... vot ei oleks..aga ütlesin, et andku teada kui ta jälle siin, et mul hetkel pea paks igasugu muude teemadega, saame kokku. Ta nimelt reisib töö töttu pidevalt ringi. Homme jälle kuhugile minek. Aga hästi huvitav ja sümpaatne oli. Vastas, et päris kindlasti annab teada jah kui tagasi linnas!

Mehhiklasega ka ikka suhtlen pidevalt... pean teada andma järgmise kokkusaamise. Aga mul ju nädal reedeni täielikult planeeritud juba. Ja neljapäeval ta paneb mingi harley davidsoni grupiga niivöinaa Itaaliasse Garda järve äärde.

Ja noh tegelt oli seal veelgi päeva jooksul. Töö juures ma nati öpetasin seda jobu kolleegi, kes muidugi vöttis asja üsna isiklikult. Nimelt tegin ma reedel väikse vea ja liigutasin 5,2 miljonit vales suunas. No meile mitte väga kahju toov önneks. Aga pidin pangaga lihtsalt asja selgitama. Samas need asjad, kus töesti raha ja maksmine mängus, peab veel backoffice kontrollima ja kinnitama. Aga see tüüp ilmselt oligi ilma kontrollimatta lihtsalt asja kinnitanud. Uurisin, siis et kas ta ikka adekvaatselt teab kuidas neid teemasid kontrollida. Ja jälle jöudsin selgusele, kui jobu see mees ikka on. Ajude vahel pole ikka mitte raasugi, tal juba silmavaade sellinetühi...ahvilik. No igaljuhul oli natu nagu ütlemist seal meil ..

Keine Kommentare: