Samstag, 9. Juni 2018

Hobid

What happend when lights goes out....

Hakkasin siin mötlema, et mul on liiga palju vaba aega...et siin halada ja jooberdada jne. Et vöiks millegi uuega alustada. Kolm ideed. Harida vöiks end..CFA levelid vöiks ära teha. Uuriks bossi käest ka, et äkki firma isegi rahastab neid eksameid. Kui ei rahasta pole ka hullu. Ülemusele see idee kindlasti meeldiks ka. See on pönev teema kus ma hetkel nii ülepea kaela sees olen, et vöiks midagi akadeemilist siis ka endale muretseda. Nö investeerimine, cash management. Mulle see rahateema lihtsalt meeldib. Idee tuli taas ühelt deidilt, kes ka samal alal sees ja uuris, et kas mul on see sertifikaat... ei ole..insener olen :))) Aga vot, igast deidist vötan parima välja ;) Ja mul on päris mitu tuttavat, kel see olemas, et saan nöu küsida jne. Muidugi aega ja tööd see nöuab, aga see teema on lihtsalt nii pönev!

Ja siis sport.. boksimine, isegi kick-boxing äkki, vöi siis postitants  :)) Naerda pole siin midagi, vaadake mis trikke need naised teevad ja mis kaunid musklid neil on.

Vöi siis isegi mölemad...See postitantsu idee tuli kroonika mingite auhindade üleandmiselt, üldjuhul oli paras jura, aga möni vahepala oli päris kena. Ja see postitantsu oma ka. Painduvust mul on , muskleid ka natu... nii et miks mitte eks ..Hihih siis kirjutan CV-sse ka hobi-lahtrisse, et postitants :))

Aga mehed. Selle tänavasuudlejaga saan homme kokku. Tahtis juba täna, aga ma ei viitsi täna miskit teha. Ja kirjutan intensiivselt ühe prantslasest Air France'i piloodiga. Ta saadab ikka pilte, isegi enne öhkutöusmist oma cockpitist.. jne. Ja näeb kuramuse prantslane ja kuramuse hea välja! Münchenisse ta lendab küll vist Juulis alles... aga noh ega piloodile suuri lootusi ei panegi :)) Aga meelitab ka nagu ehtne prantslane...sellest ma olen ikka omajagu puudust vist tundnud. Ja no midagi on selles piloodi vöi kapteni ametis ja mundris eks... Ta muidugi alustas vestlust ka huvitavalt..you look tall :)))) No pidin kohe naerma.

Appii ja ma vaatan praegu Hannes Vôrno saadet...ja no mehhiklane on nii sarnane temaga. Temaga me ikka igatseme siin üksteist hoolega :))) Homme söidab siis Itaaliast tagasi... A mul esmasp-teisip. juba deidid kirjas :)))

Aah ja siis mainisin sellele Eesti tüübile ka ikka seda mu söimu juhtumit... küsisin, et no kas tema teab seda tüdrukut esialgu... Vastus oli, et teab jah ...ja siis et

Ära pane tähele katus sõidab

Vastasin, et mulle pakkuski köik ainult nalja..ja vastas:

Ôige see on suur nali..

Keine Kommentare: