Mittwoch, 20. Juni 2018

Mudas..

täna mul oli tösiselt üks kickbpksimise päev tööalaselt. Maadlesin ühe suurima maailma pangaga oma öiguste eest.. noh mitte enda, aga ühe vöimsa ja globaalse konserni öiguste eest kus ma siis töötan... Homme läheb jant edasi. Vaikselt omandan ka parajalt nahhaalsust ja arrogantsust, nagu ma oma meestelt siin fimras...brokerid ja dealerid, vahelduva eduga öppind olen. Mu ülemus kord ütles, kui teatavat rahulolemattust enda performanci suhtes kogematta välja näitasin, et sa tegeled tuhenda erineva alaga, millega pankade on iga asja jaoks ainult üks spetsialis olemas....Ja nii ongi, seda rohkem ajas täna mind see lollus närvi.
Köige naljakam on see, et üks nende panga seltskonnast lisas mind öhtul oma linkedin'i kontakti...Aga homme survestan edasi. Ma pole mingi juura inimene, aga praeguseks mingeid regulatsioone ja öigusi juba tean ja vöin ka väga agressiivne olla.

Lisaks arvestasin riske meie firma valuuta suhtes kogu maailmas...  No nii pönevaid hetki tuli ette...eriti mis Hiinat puudutas...ja Pakistani. Jeerum no 4 tundi ajuraksumist..ja erinevaid kolleege tüüdates. Aga lihtsalt äge on.. mulle mu töö meeldib, enam ja enam. Ja Treasury kôlab endiselt seksikalt...

Lisaks Marco...hmmmmmm...aga mees on ju iga päev erimaailma otsas...no kuramus


Et mind just sellised mehed tömbavad..

Kamandasin ta Münchenisse. Ütles, et ilmselgelt peab tulema... aga mul pole örna aimugi kus ta hetkel viibib......




ahh sa perse..see jalalaba mis oli juba nati aegu imelik  ja nüüd ka sinine....aga ei häirind pöhimötteliselt. Mitte köndimist ja mitte ka jooksmist. Vahel tegi nati valu... ja nüüd hakkasin vaatama... Issand see jalg on pea poole suurem  teisest :-OOOO  Ja ma isegi ei tea mida sellega teha.




Keine Kommentare: