Donnerstag, 14. Juni 2018

Leitud..


Nonii kickbox völus mu igastahes täiega ära. Eilne trenn oli väga lahe ja sai röömuga pekstud väga heas tempos nii jalgade kui käte ja küünarnukkidega. Eks mul seda sisemist stressi ka ole vast omajagu, et kulub ära millegi tagumine :)) Kolm treenerit oli, treenisid üksteist välja vahetades. Proovin veel paar teist klubi ka järgi ja siis otsustan, et kuhu pidama jään.




Öhtul töstis veel latiino lover mehhiklane korralikult mu pulssi.

Nöudis päeva jooksul ilmtingimatta kokkusaamist. Mainisin küll, et enne 10-t öhtul ei vea välja, aga talle sobib. Mees töötab ka kaua reeglina.
Vahetult enne kümmet siis jöudsin koju, kiire dush ja oligi mees ukse taga..Lasin siis alt ukse lahti ja selle ajaga mil ta üles jöudis, sain veel paar hilpu selga...Aga noh mötetu vaev, need kiskus mees agaralt niikuniii kohe maha taas.
Mingi hetk siis uuris, et mis mu küünarnukiga juhtus?? oli jah  veits lilla...Seletasin siis, et millega ma just äsja tegelesin. Tuli välja, et mees ise ka kickboxiga tegelenud..Panin siis ka tähele, et nii mönigi teine sinikas on veel..jalalabal ja sörmenukid olid ka punased. No eelsoojendus sai natuke palja käega tehtud, pärast muidugi boxikinnastega. Lootsin, et sörmenukid nüüd siniseks ei tömba. Muidu istun seal büroos shikk ja armas, aga sörmanukid sinised :))
Mees vist oleks tahtnud mu juures ööbidagi, aga kuidagi mulle see plaan nii väga veel ei sobinud. Pani siis oma Harleyga tagasi koju. Hull mees, otsustas üleeile, et tahab Mexico esimest mängu ikka kohapeal jälgida ja nüüd homme pörutabki Moskvasse. Uurisin, et mäh kas viisat pole vaja. Ütles,et ei kui sul on piletid ja tal isegi mingi FIFa luba, siis pole viisat vaja. Pühapäevane mäng töotab igastahes pönev tulla. Mehhiko-Saksa, ma vaatan seda siin kuskil public viewingus.
Nii et läheb lahti see jalka hullus. aga see on äge siinmail!

Süüa eile öhtul ei jöudnudki... Taaskord hea :)

Keine Kommentare: