Samstag, 16. Juni 2018

Keha...

Keha on valus...aga selline tugev tunne on. Eile ei olnud veel lihastes miskit, aga öhtu poole hakkas valu sisse ilmuma. Igale poole. Aga selline mönus eks. Täna mul oli järgmine treening teises spordiklubis. See oli totaalselt erinev. Soojendus oli hoopiski kövem, lihtsalt jooksmisharjutused jne. Ja siis paaris-harjutused. Magamatusest ja viksest pohmakast oli olek üsna nörk ju..Aga siis paarisharjutused..Üks plika tömbas mu kohe enda juurde, et sina oled minu paariline. Selles trennis oli igastahes igasugu hüppe, jooksu, virutus, lihaste harjutusi rohkem, kui lihtsalt boksimist. Mis on ka jällegi oluline. Sest kickboxi juures sa pead jube kiire olema igasugu liigutustega. Hull tamp on ...aga see mulle just meeldibki ju. Oli tegelt üks deit ka kokkulepitud. Aga Natalya hommikul nöudis, et läheks teeks öhtul möned joogid. Ja otsustasin söbrantsi kasuks. Olin küll nädalast üsna läbi...aga peale trenni oli rammestus kehas.... aga meel mönus.  Ja need treenerid on siiamaani väga vinged olnud.
Saimegi plikaga kokku, ta on nii äge mul! Ölleaeda ..muidugi Hispaania/Portugali mängu löpu nägime ka ära. Meeleolu oli üleval. Aga et miks sinna, täna homikul saatis üks prantslasest muusik mulle kutse mingisse baari teda kuulama taas. Mulle nende muusika meeldib..siuke jazzi miks mingi löunamaisega..Aga kuna ilm oli äge siis istusime väljas. Löpuks ikka hüppasin sealt baarist läbi. Mees küll mängis muusikat, aga sai armsalt teretatud ikkagi ..:)

JA siis me olime mölemid juba nii läbi, et kobisime koju ära.. Hull rammestus kehas, aga nii mönus tunne, et homme saab magada! Ühtegi plaani pole ka veel paigas...ja vist ei tee kah.

Kui rääkisisn tüdrukule oma uuest hobist, vaatas mind küll nagu pool-sögedat... aga noh ütles, et proovi ära jah kui siuke soov just....

Hahh ja täna oli naljakas pisiseik..nimelt kes linkedin'i teab..seal kui sul on üle 500 kontakti, siis on vist tingimused lihtsamad vöi ma ei teagi.. Igastahes on mu oma nädala jagu juba 499 seis olnud. Siis mötlesin pönevusega, et see 500-s saab eriline olema. Aga kuidagi rahulik oli, keegi minu vastu huvi ei tundnud. Täna siis hakkasin ise ringi kaema... Miski pärast löi kohe Mihkel Raua valikusse. Ju siis ühiseid tuttavaid. Lisasingi siis ise tema :)) JA voila...löuna paiku sain ka aktsepteeritud. Nii et mu linkedin'i 500 juubelis aitas just täpselt Mihkel kaasa :))) Minule ta on ääretult huvitav ja sümpaatne tegelane ja pönev tegelane, keda on lihtsalt lust kuulata ja vaadata. 



Keine Kommentare: