Montag, 25. Juni 2018

Esmaspäev....

hommikul ärkasin üles täielik rammestus kehas... ma arvan et kogu tsirkuse peale mulle kuluks nädal aega magamist ära..täna olid jälle valud südames. No igatsahes kloppisin etnd üles ja tööle.

Hullult oli mässamist...mingi reporting mida ma pean ainult iga kvartal tegema, ja ei saand sellega hakkama. Kasutan seal miskeid Monte Carlo simulatsioone ja mu meelest need tulemused on täiesti eba-adekvaatsed..Testisin siis seda süsteemi niijanaa, ja mida rohkem seda tegin, seda segasemad tulemused tulid. Pidin täna tegelikult group risk'ile asjad edastama...aga no ei saanud ju! ja see ajas lihtsalt nii kuramuse närvi. Löuna jöudsin alles kell 2 teha... ja see sama head of group risk oli ka kantiines sel ajal, nii et löunatasimegi koos. Vabandasin siis ette ja taha, et ma lihtsalt ei saa sellest loogikast aru, mis kunagised eelkäijad siin paika on pannud. Ütles, et tal oli just review CFO ja CEO'ga ...paras pask. Nii et nüüd on tippu teada, et ma pole oma asjadega hakkama saanud. Ok CFO, kui eelmine Treasurer teab ehk olukorda, et mul on hunnik asju ölgadel. Aga ikka paras nöme...

Noh aga ta vöttis asja vabalt...et pigem olid teised suuremad riskid teemaks. JA ma küsisin muidugi ka mis need on...päris huvitavat infot sain.

No ühesönaga peale ühte magamatta ja täiesti hullupöörast nädalavahetust oli parajalt stress esmaspäev.

Mul ju tegelt eile oli veel üks deit, aga sellega kaua ei viitsind koos istuda...tüüp oli jurist selles grupis kus ma hetkel olen ja päris huvitavaid teemasid kuulsin. Aga igav tüüp...vöi noh...arglik...vöi ora perses..ma ei teagi. Ei sümpatiseerind eriti.

Ühesönaga on nii palju juhtund...ja nii vähe magand.  Ja siis tuli töö juures körghetk.. ma olin täiesti oma asja sees, samas pean sellele muhedale Bayeri mehele paari teemat tuvustama, millega ta mind puhkuse ajal asendada saaks. Kungi pealelöunat ta siis uuris, et noh kuna me siis teemad ette vötame.. et kuna sobib? Ja löppu pani veel lause umbes, et kui ma just närvidele ei käi. Eks ta nägi kui stressis ma täna olin. Tahtsin vastata, et sobib alati, aga mitte täna...aga vastasin, et käid alati närvi, aga mitte täna...Täielik aju ja keele fake.. es geht immer  ja es nervt immer...kuidagi läks see täiesti metsa. Kogu mu mehed pistsid hirnuma...Bayeri mees muidugi ka, et on alles otsekohene tüdruk.




Keine Kommentare: