Sonntag, 3. Juni 2018

Süda..

No vahel mul ikka lööb jälle mingi selgus majja ja küsib, et tüdruk mida sa teed. Ikka päis haige reaktsioon...aga ju siis shokk oli suur.

Noh igastahes eilse korteri ültesin ikkagi ära. Täna sain pakkumise järgmiseks pühapäevaks mingit korterit ülevaadata. Siis homme on kaks vaatamist. Löunapausi ajal ja peale tööd. See löunapausi ajal oli huvitav. Nimelt täna saatsin oma huvi. Keegi mees vastas, et tegelt ta vaikselt löpetab selle korteri värbamise sessiooni, aga mulle annaks veel homme vöimaluse.  No vaat siis kui armas..

Aga jöle jooksmine pidevalt. Täna oli ju taas üks deit ka. See oli küll meeldiv. Verelt portugallane, aga saksas sündinud ja üleskasvanud. Selline asjalik tüüp....algul mötlesin, et igava vöitu.. aga noh. Jalutasime jöe ääres, ilm oli ülikaunis. Siis istusime kuhugile restorani maha... Aeg läks kiirelt ja huvitavalt. Oli selline absoluutselt klassikaline deit. Tüüp oli meeldiv, muud nagu ei oskagi öelda.

Mehhiklane ka kirjutab... tegelt tema sönumeid kuidagi ootasin eriti...lisaks jääb nüüd igale Harley Davidsonile tänaval pilk peale..ja neid on siin ikka kohe täitsa palju.

Eile ühe tüübiga veel chattisin, kellega pidin juba ammu kokku saama, aga siis tuli keegi teine vahele :) Kuna ei vastand ta sönumitele mingil vahel, siis selgitasin, et igasugu lisastressi hetkel kaelas korteriotsingutega. Ütles, et ma vöin kenasti tema juures ka elada, peaasi et silla alla ei jää :))) No armas. Teisipäeval ilmselt saan temaga kokku. Selline ujumise deit meil...Veits sporti ja siis ehk väike öhtusöök/jook.

Täna tuli neid ettepanekuid tegelt veelgi kokku saada...tuli ära öelda.

Täna kui selle portugaallase Christianoga restorani terrassil mönulesime, löi päris korralik valu rindu...ja selline.. sügav valu. keha ka juba nöuab, et maha rahuneks..

Haah.. ja siis sellele mu fb saagale tekkis selgust veits majja. Nimelt nägin, et meil on üks ühine tuttav fb-s. Kirjutasin siis talle ja uurisin, et kui hästi ta seda tüdrukut teab. MEes ütles , et väga ei tea, et oli selle minu A kunagine ex :)))) Ehk siis see Eesti tüüp kes mul ma ei tea pooltesit aastat tagasi veits nagu oli. nüüd panen jah asju kokku.. aga ma ju ei suhtle ega tee miskit enam selle A-ga ..juba aasta aega vähemalt. Haige värk.. See söber kusjuures kirjutas mulle sellise teksti veel:

Minu arust see aeg kui A sul kylas käis siis see nôial see ei meeldinud ja otsustas abielluda mingi suvalise jobuga.
Nuud on tüdruk hädas kuna tahab A-d tagasi aga ei saa ju sest on laulatatud.



:))) No mida veel. Möni inimene on ikka omadega täitsa metsas...Saatsin veel sellele kutile paar teksti tüdrukult ja ta oli ka ikka täiesti hämmingus ja kustutas selle neiu om fb-st ka kohe ära. No niimoodi siis....

Täna lisaks jooksuringile otsustasin ka taas deidile ja tagasi köndida. Taas 10 km kokku, pluss oma 7 km jooksu.... Avastan siin Müncheni uusi piirkondi.. Pole üldse paha..


Südamesse lööb pidevalt mingeid valusaid impullse ikka veel...Vöi noh..rindu..vasakule poole..


Ahahh nüüd tuli veel üks deit sisse..nii et homme on kaks korterit...töö muidugi ja siis veel löpuks vist ük deit. Vähemalt tundub tüüp lahe ja konkreetne..

Keine Kommentare: