Freitag, 22. Juni 2018

Üllatus..

eile söitiski Marco taas Münchenisse! Nii öhtu poole tuli sönum  "on my way..dinner in town?"
Ma küll ei uskunud ilmaski, et teda nii kiirelt näen!!! Olek läks kohe väga ärevaks! Kontsentreeruda enam niikuinii ei suutnud, seega panin padavai koju. Ostsin hommikusöögikraami ja veini igaks juhuks. Ja üldse tegin kiire koristus vuugi. Voodipesu vahetatud. Dushi all käidud ja kiirelt ennast ka korda tehtud.  Ja oligi mul ukse taga, et linna sööma viia. Leidsime restorni, ja sai kenasti väljas terrassil einestatud. Ta on hull tüüp, tutvusi absoluutselt igasse kanti ja seda rohkem sellisel managementi tasemel. Ja üldse pönevate kogemustega ja olekuga mees..

Ära minnes restorani omanik veel teretas röömsalt ja uuris kuidas läheb jne.. Ma olen jah seal restoranis käinud ja jooksen tihtilugu mööda ja see omanik on juba siis ikka väga söbralik olnud. aga viimati seal sai oma aasta jagu tagasi käidud... veider et üldse mäletab..

Siis minu juurde... pudel head valget veini oli tal ka kaasas.. Ja noh siis sai armsasti teineteise seltskonda ja head veini nauditud.. pikalt ja mönuga :))
Ja üleüldse on ikka mönevörra mönusam kellegi maskuliinsega voodit jagada ja kellegi kaisus nurruda. Ja no muidugi tore, et selleks üleminekuks nii ägedad mehed siin ette on komistanud :)) 

Pea on nii pilvedes..
Hommikul siis sai veel kenasti hommikustatud. .. See kah nali...patseerisin seal pesu väel ringi ja ütlesin, et üllatus mul on lausa hommikusöök valmis.. ta oli lihtsalt hämmingus..ja muud ei osand öelda, kui et .. sexy suprise...
croissantid, vahvlid, värskelt pressitud mahl..nespresso.. Oli absoluutselt üllatunud, sest eelmine kord oli kohvi ainuke mida pakkuda suutsin.. Köik oli ju nii absoluutselt spontaanne...Mina ju hommikust ei söö ja ei taha..
töi mu siis taas tööle Ära ja pani jälle Oma teed ajama. See kuna ta taas Müncheni juhtub on paraku üsna ebaselge.. Aga ega siit ei tasugi midagi oodata. Kuigi ta seltskonda ma naudin ikka hullupööra..

Irvitab ikka mu aktesnti, ütles et isegi mu inglise keelel on Shveitsi aktsent juures.. Aga Komplimente jagab ikka ka hoolega..eriti mu selle lohaka elegantsi suunas. See talle meeldib ilmselgelt.

Haha ja mees ajas täna hommikul mu köige lihtlabasema razeerija ja mu roosa razeerimisgeeliga habet..ei olnud viitsind omi asju üles tuua eile.  


Täna haigutasin terve päev..bayeri mees muigas, et äkki kuluks löunauinak ära...ülemus oli ka just läheduses, uuris et mis löunauinak..ka muiates muidugi. Bayeri mees siis mainis, et no tüdruk haigutab siin terve päev :))) Siis nad seal muigasid ja kommenteerisid miskit...millest ma enam üldse midagi aru ei saanud.. 












Keine Kommentare: