Sonntag, 3. Juni 2018

Viikingnaine

Täna oli nii mönus ilm taas.. Magasin pea löunani, siis vedelesin taas balkonil päevitada. No jume on ikka korralik kehal juba. Ja kuna nädalast veel rammestus keres, tegin kunagi veel löunauinaku ka...vöi miskit säärast. Ja siis läksin korterit kaema..otsustasin jalutada, sest sporti teen viimasel ajal vähe ja ilusa ilmaga jalutamine on mönus. Korter oli äge, aga kuidagi piirkond nii tore ei tundunud. Samas Oktoberfesti platsile hästi lähedal :))) Mees ja naine tutvustasidkorterit ja tingimusi. Naine oli hästi armas..selline ilus ja stiilipuhas ja selge silmavaatega.  Mina olin laadna nagu viimasel ajal köigiga kombeks. Öhkkond oli igastahes väga mönus ja tundus, et naisele ma hakkasin väga meeldima. No tema oli ka väga sümpaatne. Hoiaks pea 500 euri kokku. Aga noh... ma ei tea. Homme otsustan. Egas seal vaatajaid oli muidugi rohkem kui ainult mina ka, et egas siin kunagi ei tea kelle kasuks otsustatakse. Siis jalutasin kesklinna deidile. Täna sai kokku oma 10 km jalutatud..

Üks itallane, investeerimispankur :) Algul välimuse ja aktsendi järgi oleks üldse soomlaseks pidanud :)) Alguseks mainis kohe mu nime kohta, et tösine Viikingi nimi ehh? :)) Tegelt on mull sellist kommentari teinekordki tulnud...Ja no olgem ausad, kust pärapörgust selline nimi järsku meie ruumidesse jöudis :) Igastahes selle viikingi versiooni salvestan ära :))) Aga kihvt tüüp, ütleme nii et nalja sai. Temaga midagi tekkima küll ilmselt ei hakka, aga väga pönev tuttav on juures igastahes..

Aga tunne on viimasel ajal töesti viikingu oma siin elumere lainetel....

Ja kuidas tekivad sinikad? Mul on tekkind säärele julm sinikas juba nädalaid paraneb. Ja mul pole örna aimugi kust see siis nüüd tuli. Tegelikult ma ju ses suhtes üldse örn, et pisikesemast asjastki vöib sinikas nahale tulla, aga see on ikka siuke korralik ja paistes jne ...

Keine Kommentare: