Sonntag, 24. Juni 2018

Karussell...

reedel  ..väsind ja läbi. S uuris löuna paiku, et mis ma laupäeval teen. Ütlesin, et välja arvatud väljamagamise ei tee ma mitte miskit. Siis mainis, et väljamagamisest ei tule sul homme miskit välja... ja pakkus  selle välja
haha  parvesöit!! Ölle ja bändiga!  5-6 tundi Isarit pidi. Ma ütlesin muidugi kohe Ja!  Siis hakkasin uurima...selleks suveks on köik söidud juba välja müüdud...et mismoodi ta ülldse sai need kohad???? Aga ilmselgelt sai eks....ja päris kallis löbu..üksikisikule  makaksab see minimaalselt 150.- Euri...

Deit kestis peale selle löbureisi kuni tänase löunani...

Peale praamisöitu leidsime koha jalka vaatamiseks... Vahepeal hüppasime muidugi mu juurest ka läbi, et asjad sinna jätta. Ja siis ühest restoranist, kus tal tutvused..Sain peakokkaga tuttavaks... väga tore mees. Ja kobisime linna jalkale kaasa elama. Peale seda muidugi mu juurde....hommikul  leides oma kogu üleriided rinnahoidjani välja välisukse eest.....itsitasin siis, et no mul oli küll kiire lahtiriietumisega...mees siis mainis muiates, et tegelikult oli see pigem tema süü :)) Njaaa
magada mul see öö ee lastud...

ka hommikult, kui tahtsin tukastada.....ta lihtsalt silitas mind terve see aeg...üldse ei saanud käsi eemale...

Legerdaande deit jälle. ...kestis ikka rohkem kui poolteist päeva........:)))

Keine Kommentare: