Donnerstag, 7. Juni 2018

Väike vöit

Käisin oma üürnikule nii palju närvi, et täna saimegi pögusalt kokku. Ta on tegelt väga meeldiv naine jne. , aga see ta üüratu üüritöus löi mu närvid ikka veits püsti. Tulemus on nüüd selline, et minu lepingu oli ta nöus löpetama sel ajal kuna ma tahtsin :) Allakirjutatud paber olemas. Ja üüri maksan vana edasi kuniüüri löpuni. Nii et vöit täiesti olemas :)) Hoian kuskil 1000 euri ikkagi kokku ja bürokraatiaga on ka köik korras :) Ja naisega jäime ka ikka headesse suhetesse edasi.  Ei saand enam viimsed ööd magadagi..neli tundi ja siis silmad lahti ja pea mötteid täis jälle. Nüüd tuleb ainult kolimistress veel... aga see on juba lihtsalt orgunnimise asi. Pönevus vaikselt hinges ja mötlen kuidas oma uut pesa disainima hakata. Muidugi augusti keskeni on veel aega :) Täna ma töesti mötlesin taaskorda, et ma ikka reageerin nagu sellise pöörasusega.. ja siis alles hakkan mötlema. Aga ma ei tea...kuidagi hea tunne on ikkagi selle üle mis ootamas ja mis nüüd tehtud. Siin Münchenis need asjad nii kiirelt ei käi...tavaliselt otsitakse ikka pikalt korterit...aga mul sai siin pöhimötteliselt kahe nädalaga köik paika :D

Kuna ma selle naisega tegelt rohkem kui lihtsalt tuttav, ta teab meie suhtest ja uuris siis..pidin ütlema, et eih..ongi köik läbi. Oli ka kohkunud...ja ta nägu nähes, oli ennast ka raske talitseda, et mitte sealsamas lihtsalt kogu hingest mitte nutma puhkeda..Ütles, et see tundus nii kindel asi meie vahel olevat...samas ma olen muidugi nii magamatta ka ja närvid hetkel lihtsalt ...läbi. Aga jah..tunduski kindel......

Nüüd teen küll klaasi veini ja eks siis vast magan ka öö vähemalt korralikult ära.. Nädalavahetuseks ju vaja vormi saada eks ;) Ja homme ka veel päev..pean CFO-le taas mingi kirjakese kirjutama...pole aimugi mis ja kuidas.. Asi selles, et Deutsche Bank rating langes nüüd reedel ja pean välja rehkendama, mis meie selles suhtes nüüd ette vötame. Mul pole örna aimugi, et mida... Aga see peab olema piisavalt adekvaatne, et ta asjaga nöustuks. No homme siis kae..

Njaah ja mehhiklane.. peale meie eelmist reedet..laupäeval ei kuulnud enam miskit.. aitäh super kompliment eks. Ise ka endast märku ei andnud, mul ju niikuinii olid korterivaatamised ja deidid segapuntras koos. Pühapäeval siis andis endast märki, saatis motikaga pilte jne... soovib head ööd ja tere hommikust jne. Küsisin siis mingil tööpööristes hetkel et ...no mil siis jälle näeme..mulle selleks ninnunännutamiseks pole aega. Ütles, et sinu teha..ja tema on platsis :)) Aga mul polnud ju aega sugugi. Tegelt ma arvan, et tal ka mitte. Mu meelest ta teeb palju pikemaid päevi kui ma, ja vastutust palju rohkem. Eile veel rääkisime, ta nimelt täna pani Garda-järve äärde kamba tsiklimeestega.  Eile siis mainisin, et no vägevat tuuri ja andku teada kui tagasi on. Mainis kohe, et tegelt arvas, et me veel kohtame enne söitu... Ma mainisin, et ei pannud nagu tähele. Aga ta vist töesti ootas minu märguannet....

Aga kui ütlesinesmaspäeval, et saingi selle oma lemmik korteri...viskas kohe et hahahaha woow, I knew it, you are the best. Congratulations..ja kui teada sai kus piirkonnas oli...siis tuli double congratulations. Eks ta teab ka väga hästi kui raske on leida korterit...eriti kui oled ikkagi välismaalane jne..

Keine Kommentare: