neljapäev, 3. mai 2018

Niinii

ma sain täna Linkedin kaudu Puma peakontorisse ülipöneva tööpakkumise! Puma on muidugi tore firma,  mulle isegi meeldivad nende produktid rohkem kui Adi vöi Nike. Puma ja Adidase omanikud ongi vist vennad ja siin Bayeri posid. Uut tööd ma muidugi ei otsi. Ja mulle meeldivad ikka sellised suurte meeste mänguväljad nagu mul siin olnud on, lennukid, söjalennukid, raketid, nüüd siis gaas.
Aga ei saa mainida, et pakkumine on pönev. Koht körgem, nöuab ringi reisimist jne. Nende peakontor on muidugi siin Bayerimaal aga kuskil pambas. Küll mingis kaunis maalilises Bayeri külas. Aga ma nagu ikka rohkem linna tibin.
Aga no pakkumist ka peast päris välja ei saa.

Samas enda töö on järjest pönevam. Ülemus usaldab järjest rohkem igasugu värke mulle ja kaasab igale poole. 

Aprill muidu minu jaoks just köige suurem naljakuu polnud.... 

Näis mida mai toob. 


Kommentaare ei ole: