Dienstag, 22. Mai 2018

Saaga läheb edasi. Eile jäid mul mölemad deidid ära, sest möelmad mehed rügasid tööd teha. Ühega sain hoopistükis täna kokku. Väge kena ja soliidne, aga kuidagi pidin ma neid sönu tal pidevalt suust välja kiskuma.. ja ta ilmselgelt vist otsib midagi lihtsameelsemat niikuinii. Pidi peale veini jälle tööle tagasi minema kah.. mingi deadline tal ja arvas et täna läheb kella 1ni öösel välja. Kuidagi ma tömbad neid töö-hobuseid ligi. Aga olgem ausad, sellised mulle meeldivad ka. Teine tüüp tekkis täna hommikul ja sain siis pärast temaga kokku.. teine baar, teised veinid. Töi mu kenasti koju ära. Ja siis sai väike musi ka tehtud...esimene mul siin kogu kohtingute käigus nüüd. Noh läks päris kuumaks..aga siis pögenesin minema. Näis kuidas edasi läheb.
Nüüd just kriblas see india mees jälle miskit :-OO pühamüristus. Ta ju ütles mulle et kustutab mu kontakti ära ja köik. Ilmselt pean ta ise lihtsalt ära plokkima.

No vähemalt ei saa tähelepanu puuduse üle küll töepoolest kurta.. pakkumisi tuleb ustest ja akendest ja igasuguseid

Haha praegu sattusin ka mingi tüki otsa..ma ei tea kuidas ma ta üldse akseptisin. Täielik jobu..vist töötab kuskil koka abina :))) Igast jama ajas ja siis küsis, et mis ma tööalaselt teen..vastasin, et koristaja ja plokkisin tüübi ära.

Aga miski äge tüüp hakkas suhtlema.. ameerika jalgpalli treener vist päris korralikus klubis :))) mainides mida ma teen..et numbrid ja värgid...et ta jaoks ilmselt üsna igav teema. Ütles, et usu mind tal on kogu töö ka numbreid ja analüüse täis. Igastahes pönev tüüp. Ja nädalavahetusel saab ilmselt kokku.



Keine Kommentare: