Freitag, 18. Mai 2018

Uus päev, uued jutud!

Täna hommikul saabusin tööle, omadega ikka päris läbi...aga kuidagi rahulik ja isegi röömus. Ei mäletagi, mis meele röömsaks tegi. Kohvi mis mu meelt ergutab , ma enam hommikuti ei joo..pigem vöilille juure teed...

Kohe peagi kamandas ülemus mu enda kabinetti. Kartsin, et..pideva pohmakas oleku töttu saadetakse varsti kus kurat. No täna seda hirmu polnud...oli lihtsalt ükstaspuha.. Aga vahepeal oli piinlik küll. Tööülesannetega saan ju hakkama ja järjest edukamalt.
Aga ei...Head uudised! Usaldatakse ja tahetakse.  Meel läks veelgi mönusamaks.

Deidid:
Eile oli küll tänaseks ühe hispaniardoga kohv kokku lepitud, siis ühe sakslasega ujuma minek ja pärast öhtusöök ja siis üks tüüp veel väga tahtis kokku saada. Aga hommikul oli sönumid kahelt Marco'lt..itsitasin siis, et ohhoo täna tuleb Marcode päev. Üks haaras siis kohe härjal sarvist ja kutsus kohvile..ja no mulle sellised hakkajad sobivad. Nii saigi otsustatud siis, et saan hoopistükis temaga kokku :)) . Töö juurest panin kiirelt minema ja ujumas ikkagi käisin ..üksi. Olid ju asjad kaasas ja keha nöudis liigutamist. Siis higistasin nati veel saunas ja siis oli olek jälle täitsa inimese oma. Ja saimegi selle Marcoga kokku....No see oli taaskord kogemus omaette!!! Keegi hispaania-saksa-prantsuse segu. Uuris siis et kust mina olen..ja kui teada sai et Eestist, siis läks tösine show  lahti! Mees ise ei suutnud algul uskuda....Ta nimelt oli nädal aega tagasi endale Eesti e-residentsuse taodelnud ja ootab nüüd vastust :)))) Haha...ütles, et ta selline Euroopa kodanik ja nüüd otsustas sellise peaaegu et globaalse ja väga kasuliku otsuse jaoks.. :)) Hull  Eesti fänn nüüd :) No saate aru. Näitas mulle isegi vastust sealt kodakontsuse / politsei vöi mis iganes ametist. Mainis aga naljakat töika  et tal töö juures kipub seetöttu probleeme tulevat. Konservatiivne vöimas internatsionaalne kindlustus-firma..Ja päris korralikke jamasid..näitas mulle igasugu e-maile. Teema olevat mingi social contribution aspektiga. Vot ma ei teagi. Aga no selline kokkusattumus on jälle nagu ...no peaaegu olematu töenäosuse protsendiga. Et sa kohtad just sellist inimest...Ja ütleme nii, et minul seal Appis pole just otsaette kirjutatud, et ma Eestist olen. Ja ega see mu nimigi nii super eestilik ju pole.. Enamus niikuinii arvab et see mingi varjunimi :)))) Nagu Reliikvia vöi miskit? :D

Lisaks tuli veel igasugu pönevat välja tööalade suhtes...me üsna samal alal peaaegu jne.

Väga sümpaatne, soliidne, kena, edukas ja pönev mees. Igatepidi gentleman ka..No mul mingeid romantilisi mötteid kellegi suhtes niikuinii kiirelt hetkel just ei teki. Aga just sellised huvitavad tutvused ilma igasugu tagamötetetta.. need sobivad hetkel vägagi. Ja öhtu oli töesti väga äge..

Töi kenasti koju, suudles kätt :) Noh pösemusid ka, ikkagi hispaanlane peamiselt vist..no sellega olen ma ise ka väga harjund prantslaste töttu. Öige oli see köhutunne seekord taas :)

Nojah siis enne ujuma minekut saatis veel sportauto sönumi, et kas on ok, kui me Spasse hoopiski ülehomme lähme, et ega mind pahanda.  Peab homme korraks Zürichisse hüppama. Kriblasin vastu, et muidugi pahandan..niisama nöökisin, mul täiesti ükstapuha ju. Aga siis kirjutasin, et muidugi vahet pole, mu pärast vöime selle järgmisele nädalavahetusele ka lükata. Siis läks ähmi täis, et helistaks? Sakslaste viisakus, enne küsivad, kas vöivad helistada.. miinus punkt. Aga ma just vahetasin juba bikiine selga ja ei vastand miskit. Peale ujumist ja sauna siis vastasin et ok. Tal seal majaga mingid teemad, mida peab selgitama.. aga rahustasin ta maha, et mul töesti vahet pole, et lihtsalt mötlesin et liiga palju söitmist tal niimodi vahelduva eduga...Sportauto on nöme nimetus mehele muidugi...ta tiirutab ka Harley Davidsoniga ringi. Et nimetagem siis Harleyks teda pigem.

Muidugi ülehomseks on mul ka juba kolm kohtumist kokku lepitud...et nüüd ma pean oma organiseerimis omadused jälle käiku laskma... no hea huumor ikka


Noja need kolm kellele täna ära sai öeldud, sealt tuli ka väga erinevaid reaktsioone vastu. Üks reageeris ikka täiesti üle..ebakindel mis muud..ise psühholoog väidetavalt..

Ja siis vöttis täna üks söbrants Eestist järsku ühendust, uuris et kuidas läheb... noh andsin siis pögusa ülevaate, et ...lakun haavu ja üritan kuidagi edasi minna. Tüdruk, kellega me Frankfurdi ajal oleme läbi elanud metsikumad peod üldse.. nalja ja napsi ja seiklusi on saanud küllaga koos. ..aga neiu on nüüd väga sügavustesse läinud. Rahustas..kirjutas ...mida oli vaja kuulda ja mille suunas ma niikuinii liigun. Samas kui midagi sees on totaalselt katki läinud......., siis on nati raske köigest aru saada..Aga ta rahustas, see valu on pigem hea märk. ......kuhugile..


Keine Kommentare: