Samstag, 12. Mai 2018

Lood


kuna minu südame-raasuke talluti järsku maatasa väga imelikel pöhjustel, siis otsin igasugu abinöusid, kuidas end jälle korda saada. Jöin ja laaberdasin...see ei aita. No tegelt ma ei laaberdanud muidugi midagi...lihtsalt uputasin muresid ja teadvusel olekut veini...aga see suurt ei aidanud, ja viis pigem korraliku närvivapustuseni.
Lugemine aitab..öigeid raamatuid.
Aga jah löin siis üleeile hommikul selle kurikuulsa Appi jälle sisse. Ja eile oli juba kaks deiti. Ohh ei, ega ma praegu ilmselt ei suudaks kedagi nö vöörast mingit moodi vöttagi, ..aga viib lihtsalt tähelepanu mujale. Ja ei vahi koguaeg pingsalt oma telefoni, oodates sönumeid just sellelt ...samamoodi ei kirjuta talle igasugu jama kokku.

Aga Appiga läks siis jöudsalt kohe lahti, ei saa just kurta et tähelepanu puudust oleks. Ja siis kohe ka korralikud apsakad :)) Seega mötlesin, et hakkan siin oma kogemusi riburada kirja panema, sest noo eile oli mul ikka päris naljakas.


Ühesönaga eile kaks deiti, täna üks pögus.. ja nöudjaid on palju...

Peagi pikemalt....

sellest saab nüüd pigem mu meeste arusaamise eksperiment...andke andeks mehed :)

Keine Kommentare: